کد خبر: ۳۰۰۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۴
ایرنا: محمد محب خدایی با بیان اینکه در تمامی مبادی ورودی به جزیره کیش با رشد مسافر روبرو بودیم، اظهار کرد:در مدت زمان 10 روز نخست جشنواره نوروزی (26 اسفند 93 تا ششم فروردین 94) تعداد 132 هزار و 128 نفر از طریق هوایی و دریایی به جزیره کیش سفر کرده اند که نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته افزایش 25 درصدی نشان می دهد.

وی یادآور شد: در بخش پروازهای ورودی داخلی نیز رشد 10 درصدی داشتیم.

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی با بیان اینکه برنامه های فرهنگی و هنری خوبی برای میزبانی از گردشگران توسط بخش های مرتبط برگزار شده است، گفت : برپایی نمایشگاه اقوام در محل کشتی یونانی، برگزاری نمایشگاه فرهنگی هنری بهارانه در اسکله ساحلی، جشنواره بین المللی جزیره کودکان با برنامه های متنوع از جمله این برنامه ها است که با استقبال خوبی از سوی گردشگران روبرو شده است .

وی همچنین از رشد 23 درصدی سفرهای خودرویی به کیش در نوروز امسال خبر داد و افزود : در بازه زمانی 25 اسفند ماه 93 تا چهارم فروردین ماه جاری نه هزار و 312 خودرو از مسیر دریایی و از بنادر چارک و آفتاب وارد جزیره کیش شده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد 23 درصدی داشته است.

برپایی جشنواره رالی تور خانواده سبب شده بسیاری از گردشگران برای سفر به کیش مسیر دریایی را برای سفر خود انتخاب کنند؛ این جشنواره در تابستان سال گذشته نیز با استقبال خوبی از سوی گردشگران روبرو شده بود.

شش هزار و 500 خودرو برای شرکت در رالی تور خانواده ثبت نام کرده اند که تا پنجم فروردین ماه یک هزار و 500 خودرو برای شرکت در این رالی وارد جزیره کیش شده اند.

جزیره کیش سالانه میزبان بیش از یک و نیم میلیون گردشگر داخلی و خارجی است.

جشنواره نوروزی از 26 اسفند ماه 93 آغاز و تا 13 فروردین ماه جاری ادامه دارد.
 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"