کد خبر: ۳۰۰۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۷ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودرو ،فرمانده پلیس راه استان البرز گفت : ترافیک سنگینی که از دو روز پیش در محور کرج – چالوس ایجاد شده است همچنان ادامه دارد.

ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس

به گزارش خبرخودرو ،ترافیک در محور کرج – چالوس همچنان سنگین است و ترافیک سنگینی که از دو روز پیش در محور کرج – چالوس ایجاد شده است همچنان ادامه دارد.

فرمانده پلیس راه استان البرز گفت : ترافیک در ورودی و خروجی شهر کرج به ویژه در محدوده میدان امیر کبیر نیز سنگین است. 

سرهنگ اکبری افزود : اتوبان های استان البرز به ویژه آزادراه های کرج - قزوین و کرج - تهران به جز مبادی ورودی شهر کرج که دارای ترافیک نیمه سنگین و کندی حرکت است در سایر بخش های این محورها عبور و مرور خودروها به شکل عادی و روان در جریان است

بارش باران در استان البرز از فردا 

همزمان اداره هواشناسی استان البرز با اشاره به ورود یک سامانه بارشی جدید به کشور برای آسمان البرز از اواخر امروز افزایش ابر، وزش باد و بارش های پراکنده پیش بینی کرد.

مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت:فردا دوشنبه نیز آسمانی ابری ، با بارش باران ، احتمال رعد و برق و بارش برف در ارتفاعات و مناطق کوهستانی خواهیم داشت. 

رحمانیان به رانندگان توصیه کرد با توجه به لغزندگی سطح جاده ها و همچنین اختلال در تردد جاده های کوهستانی تجهیزاتی همچون پتو و زنجیرچرخ را به همراه داشته باشند. 

بارش باران در برخی مناطق

همچنین به گزارش مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی؛ در استان های اردبیل، ‌کردستان، کرمانشاه (‌اکثر محورها )، ‌آذربایجان غربی (محورهای ارومیه-سرو، ارومیه- مهاباد، ارومیه- سلماس)، آذربایجان شرقی (محورهای بناب-ملکان و مرند-تبریز)، خوزستان (‌محور اندیمشک-خرم آباد) بارش باران گزارش شده است. 

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"