کد خبر: ۳۰۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش خبر خودرو ، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت : ترافیک در محورهای ارتباطی استان کرمانشاه عادی و روان بوده ولی با توجه به بارندگی و لغزنده بودن محورهای این استان ، رانندگان می بایست به این موضوع دقت داشته و با احتیاط و تجهیزات لازم در این محورها اقدام به رانندگی کنند .

ممنوعیت تردد در محورهای مواصلاتی کرمانشاه از 10 تا 14 فروردین

به گزارش خبر خودرو ، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت :ترافیک در محورهای ارتباطی استان کرمانشاه عادی و روان بوده ولی با توجه به بارندگی و لغزنده بودن محورهای این استان ، رانندگان می بایست به این موضوع دقت داشته و با احتیاط و تجهیزات لازم در این محورها اقدام به رانندگی کنند .

سرهنگ محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو اظهار داشت :پر ترددترین محور ارتباطی استان کرمانشاه ، محور کرمانشاه به همدان بوده و کم ترددترین محور این استان ، محور سرپل ذهاب به قصر شیرین است .

وی افزود : تاکنون انسداد محوری در کرمانشاه گزارش نشده و رفت و آمد در تمامی محورها جریان دارد .

وی در خصوص محدودیت تردد خودروها در محورهای کرمانشاه گفت :ممنوعیت تردد برای خودروهای داخلی وجود ندارد و این محدودیت تردد برای تانکرهای حامل سوخت ازعراق از 28 اسفند تا 8 فروردین سال جاری اجرا شد و از 7 تا 10 فرودین تردد این خودروها  در روزها آزاد و در شب ها ممنوع است و از 10 تا 14 فروردین ممنوعیت تردد برای تانکرهای حامل سوخت از عراق به ایران اعمال می شود .

وی افزود :در ایام نوروز امسال تعداد تلفات و تصادفات جاده ای در این استان نسبت به مشابه سال قبل حدود 30 درصد کاهش داشته است .

سرهنگ مرادی در خصوص اجرای طرح نوروزی در محور های این استان گفت : طرح نوروزی در استان کرمانشاه از 25 اسفند تا پایان روز 15 فروردین در حال اجرا است که 60 تیم محسوس ، 40 تیم نامحسوس و 10 تیم نظارتی در این مدت انجام وظیفه می کنند و نیز امداد رسانان و واحدهای هلال احمر واورژانس های زمینی و هوایی در مدت سپری شده از سال جدید ، به طور مستمر فعال بوده و در کمترین زمان ممکن به کمک پلیس راه آمده اند .

رئیس پلیس راه کرمانشاه در پایان افزود :به رانندگان توصیه می شود  ضمن رعایت قوانین و مقررات ، رعایت فاصله طولی ، پرهیز از سبقت و انحراف به چپ ، با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی نموده و تمامی سرنشینان خودرو اقدام به بستن کمربند ایمنی نمایند ، به ازای هر دو ساعت رانندگی 15 دقیقه استراحت و حتی المقدور در شب مسافرت نکرده و به توصیه های پلیس راه توجه کنند .

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"