کد خبر: ۳۰۰۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودرو ، وزیر راه و شهرسازی گفت: امیدواریم امکان مدیریت هوشمند جاده ها افزایش پیدا کند و کسانی که تمام مقررات را رعایت می کنند بسیار خشنود خواهند بود اما افرادی که تخلف می کنند بلافاصله از طریق این دوربین ها شناسایی می شوند و پلیس می تواند اعمال قانون کند.

ثبت سرعت میانگین خودروها بین دو دوربین کنترل

به گزارش خبرخودرو ، وزیر راه و شهرسازی گفت : امیدواریم امکان مدیریت هوشمند جاده ها افزایش پیدا کند و کسانی که تمام مقررات را رعایت می کنند بسیار خشنود خواهند بود اما افرادی که تخلف می کنند بلافاصله از طریق این دوربین ها شناسایی می شوند و پلیس می تواند اعمال قانون کند.

آخوندی گفت : دیگر به صورت دستی و حضور فیزیکی پلیس کنترل راه ها و خودروها امکان پذیر نیست بنابراین به یک روش جدید نیاز است تا این اقدام انجام شود.

آخوندی درباره شایعه غیرفعال بودن برخی دوربین های کنترل سرعت در جاده ها گفت: در سال گذشته تمام دوربین های راهداری با پلیس هماهنگ شد و در حال حاضر تمام 400 دوربین در جاده ها فعال است و تمام تخلفات را ثبت می کند و در صورت بروز تخلف اعمال قانون می شود بنابراین موضوع یاد شده مربوط به سال 92 است اما بعد از هماهنگی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با پلیس راهور این مشکل برطرف شد.

وی توضیح داد: آمار پلیس نشان می دهد هر جا دوربین نصب شده در 6 ماه اول مردم تصورشان این بود که دوربین ها غیرفعال است ، اما بعد از 6 ماه دوربین ها کارکرد خود را نشان داد و مکان هایی که دوربین ها عملکرد درستی داشت، آمار تخلفات به حداقل رسید.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"