کد خبر: ۳۰۲۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۴
گروه بین الملل: Excellence نسخه لوکس تر شاسی بلند ولوو XC90 هفته آینده در نمایشگاه اتومبیل شانگهای 2015 رونمایی خواهد شد.

با نسخه لوکس شاسی بلند ولوو XC90 آشنا شوید

گروه بین الملل: Excellence نسخه لوکس تر شاسی بلند ولوو XC90 هفته آینده در نمایشگاه اتومبیل شانگهای 2015 رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبر خودرو، بعد از حدود چند ماهی از اعلام خبر تولید نسخه Excellence، این خودرو پیش از معرفی رسمی در نمایشگاه شانگهای به صورت اینترنتی رونمایی شد. این خودرو همان نسخه لوکس تر نسل جدید XC90 می باشد که از لحاظ ظاهری تقریبا مشابه نمونه پایه است. البته می توان متوجه تزئینات کرومی انجام شده بر روی ستون های دوم و سوم این محصول شد.

به علاوه بایستی گفت چینش پنج نفره سرنشینان خودرو با نصب دو صندلی مجزا در ردیف عقب به چهار سرنشین تغییر داده شده و فضای بیشتر به همراه یک صفحه نماشگر تاشو برای آن ها تعبیه گردیده است. در کنار این صندلی های عقب مجهز به سامانه تهویه و همین طور ماساژور شده اند. از دیگر امکانات این خودرو می توان به بطری های آب کریستالی ساخت  سوئد، یخچال، هلدرهای لیوان با قابلیت سرمایش و گرمایش و یک میز عقبی تاشو برای سرنشینان، سامانه منحصر به فرد تهویه و تصفیه هوا، تایرهای عایق صوتی پیرلی، نورپردازی داخلی، روکش و تودوزی چرم و سامانه صوتی Bowers & Wilkins با 19 بلندگو اشاره کرد.

قرار است اطلاعات بیشتر در مورد این شاسی بلند لوکس در نمایشگاه شانگهای اعلام گردد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"