کد خبر: ۳۰۲۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۴
گروه بین الملل: با انتشار تصاویر رایانه ای جدید از زوایای مختلف نسل جدید آئودی A4 این خودرو بار دیگر توانست خبر ساز شود.

انتشار تصاویر جدید آئودی A4

گروه بین الملل: با انتشار تصاویر رایانه ای جدید از زوایای مختلف نسل جدید آئودی A4 این خودرو بار دیگر توانست خبر ساز شود.

به گزارش خبر خودرو، هیچ شکی نیست که آئودی مشغول کار بر روی نسل جدید A4 است و می توان به زودی منتظر ورود این محصول به بازار بود.

اما نکته ای که انتشار تصاویر این خودرو را مهم تر جلوه می دهد عدم رونمایی رسمی تصاویر توسط شرکت است که باعث می شوند علاقمندان و کارشناسان برای درک ابعاد آن به تصاویر مخفیانه و یا رایانه ای از این سدان متوسط روی بیاورند.

گمان می رود که آئودی A4 جدید دارای یک طراحی کاملا تازه و البته با حفظ شاخصه های مربوط به خودروهای آئودی باشد و البته اندازه بزرگتری را در مقایسه با سدان A3 داشته باشد. احتمالا محصول فوق بر روی پلتفرم MLB EVO ساخته شده که این امر نه تنها می تواند باعث کاهش وزنش شود بلکه عملکرد آن در پیچ ها را بهبود می بخشد.

انتظار داریم نسل جدید آئودی A4 در نسخه e – tron دارای یک موتور 2.0 لیتری TDI به توان 190 اسب بخار و دو موتور الکتریکی با مجموع قدرت 136 HP باشد. به علاوه شایعات حاکی از آن است که نسخه قدرتمند RS4 این محصول با عملکردی فراتر از ب ام و M3 روانه بازار خواهد گردید.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"