کد خبر: ۳۰۳۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
گروه بین الملل: بنتلی مولسان اسپید بلو ترِین ساخته شده توسط مولینر در نمایشگاه تکنوکلاسیکای اسن آلمان رونمایی شد.

معرفی نسخه ای مخصوص از بنتلی مولسان اسپید

گروه بین الملل: بنتلی مولسان اسپید بلو ترِین ساخته شده توسط مولینر در نمایشگاه تکنوکلاسیکای اسن آلمان رونمایی شد.

به گزارش خبرخودرو، این خودرو برای گرامیداشت هشتاد و پنجمین سال پیروزی رقابت معروف بنتلی اسپید سیکس در برابر Calais-Mediterrainée اکسپرس در سال 1930 طراحی شده است.

هشتاد و پنج سال پیش، مدیر بنتلی، کاپیتان Woolf Barnato شرط بندی کرد که می تواند در رقابتی بینCannes  و Calais از قطار Calais-Mediterrainée اکسپرس پیشی گرفته و قبل از رسیدن این قطار به کانال انگلیسی، به کلوپ خود در لندن بازگردد.

Barnato در این رقابت پیروز شد و این داستان در تاریخ ثبت شد.

اعضای بخش سفارشی سازی این خودروساز، Mulliner، به مناسبت گرامیداشت یکی از تاریخی ترین وقایع در بنتلی ماموریت یافته اند تا چهار نسخه مخصوص مولسان اسپید بلو ترین را بسازند که هر یک دارای رویکردهای تاریخی و مفاهیم مدرن طراحی اسپید سیکس اصلی هستند.

داشبورد این خودرو دارای تصویری چوبی از خودروی اصلی است در حالی که قاب پلاک های آن با نشان " Blue Train 85 Years" و جلوپنجره آن با طراحی نوستالژیک مربعی شکل شاخص می شوند.

دیگر عناصر منحصر به فرد این خودرو شامل رینگ های مشکی 21 اینچی Mulliner Driving Specification با کلاهک های مرکزی پولیش شده، نشان کلاب رانندگان بنتلی روی جلوپنجره و پشت سری های گلدوزی شده با نیم رخی از بنتلی اسپید سیکس و حروف بلو ترین است.

بنتلی هنوز قیمتی برای مولسان اسپید بلو ترین مخصوص ساخت مولینر را اعلام نکرده است.

مولسان اسپید که در نمایشگاه خودروی پاریس ماه سپتامبر گذشته رونمایی شد دارای موتور 6.75 لیتری تواین توربو V8 با قدرت 395 کیلووات و گشتاور 1100 نیوتون متر، وزن 2685 کیلوگرم، شتاب صفر تا صد 4.9 ثانیه و بیشینه سرعت 305 کیلومتر بر ساعت است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"