کد خبر: ۳۰۳۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
گروه بین الملل: بی ام و اطلاعات جدیدی از نسل بعدی سدان سری 7 را منتشر کرده که یک ویژگی منحصر به فرد این خودرو را نیز معرفی کرده است.

بی ام و سری 7 مدل 2016 خود را پارک می کند

گروه بین الملل: بی ام و اطلاعات جدیدی از نسل بعدی سدان سری 7 را منتشر کرده که یک ویژگی منحصر به فرد این خودرو را نیز معرفی کرده است.

به گزارش خبرخودرو، این خودروساز آلمانی تصمیم دارد با بی ام و سری 7 مدل 2016 الگوی جدیدی در زمینه تکنولوژی و لوکس بودن ایجاد کند. بی ام و اعلام کرده این سدان جدید تا حدود 130 کیلوگرم سبک تر از مدل کنونی اش خواهد بود.

این کاهش وزن به لطف بهره گیری از Carbon Core در بطن ساختار بدنه سری 7 فراهم شده و بر اساس تکنولوژی است که توسط برند i این خودروساز ساخته شده است. بی ام و اعلام کرده مواد فیبر کربنی به افزایش مقاومت پیچشی و مقاومت این سدان نیز کمک خواهد کرد.

بی ام و هم چنین اعلام کرده که سری 7 جدید از یک موتور توربوشارژ شش سیلندر بهره خواهد برد در حالی که سواری آن توسط اولین سیستم الکترومکانیک Dynamic Drive ثبات چرخش ارتقا می یابد.

اما مهم ترین خبر در مورد بی ام و سری 7 مدل 2016 آن است که این خودرو اولین محصولی خواهد بود که می تواند به وسیله یک کنترل از راه دور خود را پارک کند. آپشن کنترل از راه دور به مالکان اجازه می دهد از خودروی خود خارج شده و سری 7 خود را در فضاهای پارک بسیار کوچک پارک کنندو هم چنین راننده می تواند توسط سویچ نمایشگر بی ام و دستور ورود یا خروج از پارک کاملا خودکار را به خودرو بدهد. هنوز این تکنولوژی در حال بررسی توسط قانونگذاران برخی کشورها است چرا که بی ام و در پی تایید آن در تمام بازارها است.

ویژگی دیگری که برای اولین بار در سری 7 مدل 2016 عرضه می شود کنترل ژست است. سیستم سرگرمی این خودرو قابلیت تشخیص حالات راننده را دارد و این خودروساز معتقد است که این ویژگی، اولین در صنعت خواهد بود. این سیستم از یک سنسور سه بعدی بهره می برد تا حرکات دست را تشخیص دهد. این حالت ها در عملکردهای متعددی کاربرد دارند که شامل کنترل صدای رادیو، و یا رد یا تایید تلفن های ورودی است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"