کد خبر: ۳۰۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۸ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴

سردبیر روزنامه تازه انتشار یافته کلید رویکرد این روزنامه را اجتماعی در قالب سبک زندگی عنوان کرد و گفت: روزنامه وابسته به هیچ جناحی نیست و از هیچ جناحی هم حمایت نخواهد کرد.

منصور بیطرف روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه انتشار این نشریه به مدیر مسئولی عطاء حکیمی و صاحب امتیازی موسسه بین المللی فرهنگی و آموزشی راه امام(ره) از روز گذشته آغاز شده، گفت: در این روزنامه 20 صفحه رنگی را در نظر گرفته ایم.

وی از حوزه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی، سبک زندگی، اقتصاد جهان به عنوان صفحات اصلی این روزنامه نام برد.

سردبیر روزنامه کلید اظهار داشت: در این نشریه تلاش داریم به دو سوال چطور زندگی کنیم و چگونه بهتر زندگی کنیم، بپردازیم.

بیطرف در عین حال افزود: صفحه ای را نیز به عنوان ' دیپلماسی' اختصاص داده ایم تا در این صفحه مسائل مربوط به موضوع انرژی هسته ای و 1+5 در آن منعکس شود.

سردبیر روزنامه کلید اضافه کرد: صفحه ای نیز به عنوان بازار در این نشریه در نظر گرفته ایم البته نه برای اعلام قیمت و معرفی کالا بلکه با نگاهی دیگر به چگونگی تغییر بازار سنتی به مدرن و چگونگی ایجاد انگیزه و ذائقه در مصرف کننده و تولید کننده خواهد بود.

به گفته بیطرف، مخاطبان این روزنامه اقشار فراموش شده اند که در رسانه های کشور به دلیل مسائل سیاسی، منافع اشان نادیده گرفته شده و یا فراموش شده اند از این روز این روزنامه تلاش دارد این اقشار را عملا مخاطب خودش قرار دهد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"