کد خبر: ۳۰۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۴ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
به گزارش خبر خودرو ، جانشین حوزه نظارت امور مناطق تاکسیرانی گفت: نصب برچسب های نرخ کرایه سال 94 در تاکسی های شهر تهران تا اواسط اردیبهشت ماه تکمیل می گردد.

تاکسی ها تا 17 اردیبهشت ماه فرصت دارند

به گزارش خبر خودرو ، جانشین حوزه نظارت امور مناطق تاکسیرانی گفت: نصب برچسب های نرخ کرایه سال 94 در تاکسی های شهر تهران تا اواسط اردیبهشت ماه تکمیل می گردد. 

محمد کاظم اکبری در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود : بعد از تایید نهائی نرخ کرایه های تاکسی توسط شورای اسلامی شهر تهران و اعلام آن به سازمان تاکسیرانی ، این سازمان اقدام به تهیه و چاپ برچسب ها نمود که بعد از اتمام کارهای چاپی به شرکت های ذیربط تحویل داده شد.

وی در ادامه گفت : در خصوص دریافت برچسب نرخ کرایه ها این سازمان از طریق ارسال پیامک به رانندگان و نیز نصب بنر در پایانه ها اقدام به اطلاع رسانی نموده است .

وی تصریح کرد : رانندگان دارای کارنامه هوشمند با مراجعه به شرکت های مربوطه ضمن دریافت و نصب برچسب نرخ های جدید کرایه موظف به دریافت نرخ تعیین شده هستند و همچنین شهروندان می توانند در صورت مشاهده تخلف رانندگان در صورت اخذ کرایه بیشتر با شماره 1888 تماس بگیرند.

وی در مورد برخورد با رانندگانی که برچسب های جدید را نصب نکرده اندگفت : آخرین فرصت تهیه و نصب برچسب و نیز تنظیم تاکسیمتر برای رانندگان هفدهم اردیبهشت ماه بوده و بعد از اتمام این تاریخ با رانندگانی که مراجعه نداشته اند برخورد قانونی و لازم از جمله توقیف خودرو، اخذ مدارک ،کسب دو نمره منفی و20 هزار تومان جریمه انجام می شود.

وی در مورد تنظیم و نصب تاکسیمتر گفت:پس از معرفی چند جایگاه برای تنظیم و نصب تاکسیمتر، چنانچه راننده ای اقدام به تهیه آن تا تاریخ اعلام شده ننموده باشد با توجه به اینکه این امر از تخلفات درجه یک محسوب می شود راننده خاطی  به هیئت انضباطی معرفی می گردد.

وی در پایان خاطر نشان کرد : طبق آمارتهیه شده تا 24 فروردین سال جاری 13الی 14 هزار دستگاه خودرو تاکسی گردشی و تلفنی تنظیم و نصب تاکسیمتر را انجام داده اند و این طرح تا تجهیز همه تاکسی ها به تاکسیمتر ادامه خواهد داشت .

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"