کد خبر: ۳۰۳۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
به گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت : با تلاش و پیگیری مدیریت سازمان تاکسیرانی برای نصب هر چه سریعتر برچسب ها ، تا کنون برچسب های جدید در 90 درصد تاکسی های خطی و 70 تا 80 درصد تاکسی های گردشی نصب شده است .

رضایت از بهبود عملکرد سازمان تاکسیرانی شهر تهران

به گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت : با تلاش و پیگیری مدیریت سازمان تاکسیرانی برای نصب هر چه سریعتر برچسب ها ، تا کنون برچسب های جدید در 90 درصد تاکسی های خطی و 70 تا 80 درصد تاکسی های گردشی نصب شده است .

اقبال شاکری در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود : با توجه به پیگیری های مستمر در خصوص نظارت بر عملکرد رانندگان تاکسی و جلساتی که شورای شهر با مدیر عامل تاکسیرانی داشته است ، در صورتی که شهروندان تخلفی مبنی بر اخذ کرایه بیشتر از نرخ اعلام شده توسط تاکسیرانان مشاهده نمودند می توانند با شماره گیری 1888 و دریافت کد پیگیری شکایت خود را به مسئولان اعلام کنند .

وی گفت: کمیسیون حمل و نقل شورای شهر طی جلسه ای که در نخستین روز اردیبهشت ماه در خصوص بررسی وضعیت تاکسیرانی در خصوص میزان عدم رضایت شهروندان از نحوه کارکرد تاکسی های مربوط به فرودگاه ها و بعضی از مناطق درون شهری برگذار شد،خوشبختانه به نتایج مطلوبی دست یافته است .

شاکری در ادامه افزود: با هوشمند سازی سامانه تاکسیرانی همانند انتقال تعداد قابل توجهی از تاکسی های گردشی به خطی با هدف افزایش اعمال نظارت بر آنها و فعالیت در یک مسیر مشخص ، عملکرد تاکسیرانی بهبود یافته است .

وی با توجه به نظر مثبت مهندس تشکری هاشمی در خصوص عملکرد سازمان تاکسیرانی افزود : این سازمان در سال های اخیر بسیار خوب عمل نموده ولی تا کسب شرایط مطلوب فاصله دارد .

وی گفت : قبل از پایان سال در شورای شهر برای حمایت هر چه بیشتر از رانندگان ، بسته های حمایتی نظیر پرداخت وام قرض الحسنه ، وام نوسازی خودرو ، وام معاینه فنی و بیمه تکمیلی مصوب شد .

شاکری با اشاره به پدیده مافیای عرضه پول خرد گفت : با نصب سامانه پرداخت الکترونیک این معضل کمرنگ تر خواهد شد ضمن اینکه رضایت مسافران و رانندگان را نیزدر پی خواهد داشت .

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت : موضوعی که این شورا به طور جدی پیگیر آن است ایجاد مراکز فراخوان تاکسی ( کال سنتر ) می باشد که از طریق سامانه نصب شده برروی تلفن های همراه امکان دسترسی به نزدیکترین تاکسی ممکن می گردد.

وی درپایان خاطر نشان کرد : با نصب تاکسیمتر برروی تاکسی ها وامکان پرداخت کرایه از طریق کارت الکترونیک و همچنین راه اندازی سیستم کال سنتر امیدواریم درآینده نزدیک شاهد  بهبود هر چه بهتر عملکرد سازمان تاکسیرانی باشیم .

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"