کد خبر: ۳۰۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
گروه بین الملل: لکسوس در حال حاضر مشغول رونمایی آخرین نسخه از نسل جدید خودروی RX با نام 200t در کلاس محصولات F Sport است.

رونمایی نسخه جدید لکسوس RX در چین

گروه بین الملل: لکسوس در حال حاضر مشغول رونمایی آخرین نسخه از نسل جدید خودروی RX با نام 200t در کلاس محصولات F Sport است.

به گزارش خبر خودرو، برند لوکس بزرگترین خودروساز جهان اقدام به معرفی چهارمین نسل شاسی بلند RX در نمایشگاه اتومبیل شانگهای 2015 نموده و برای نمونه نسخه های RX 350 و RX 450hرا که اولی یک موتور 3.5 لیتری V6 و دومی دارای سامانه ای هیبریدی الکتریکی است را در معرض دید عموم قرار داده است.

به علاوه مشتریان چینی شانس خرید خودرویی ارزان تر و البته با فناوری بالا که مجهز به یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربو شارژ گازوئیلی است را دارند.

البته این خودرو که 200t نام دارد علاوه بر چین در بازارهای دیگر جهانی نیز حضور پیدا خواهد کرد. موتور 228 اسب بخاری RX 200t قابلیت نصب در کنار جعبه دنده های 6 سرعته خودکار و 8 سرعته خودکار را دارد.

بایستی گفت علاوه بر آنچه گفته شد RX 200t دارای بسته F Sport شامل یک جلو پنجره جدید، چراغ های LED ال شکل سه قلو و در کل ظاهر جلویی متفاوتی است.

این تغییرات انجام شده سبب گردیده RX 200t F Sport نمایی اسپرت تر و جذاب تر از نسخه پایه داشته باشد. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"