کد خبر: ۳۰۳۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۱ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴

ورزش سه: ایوب ذوالفقاری دراین باره گفت: بازی با نسف قارشی برای ما مهم بود و چون تعداد نفرات ما کم است مجبور شدیم تغییراتی صورت دهیم تا بچه ها برای بازی های لیگ هم آماده باشند و منظورمان از این تغییرات این نبوده که بازی با نسف برایمان ارزش نداشته، معلوم هست که هیچ تیمی برای باختن و حذف شدن جلو  نمی‌ رود. متاسفانه از 3 بازیکن سربازمان هم می‌ توانیم استفاده کنیم و تیم ما از مساله کمبود بازیکن رنج می‌ برد.

او در پاسخ به این سوال که چرا سربازان فولاد در یکی از دیارهای خانگی تیمشان در لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند اما سربازان تراکتورسازی نه پاسخ داد: من دقیقا  نمی‌ دانم با این مسوولان هم در این رابطه نامه نگاری شد اما به جایی نرسیدیم. ما هم تابع قانون هستیم لابد مسوولین تراکتور صلاح ندیدند که سربازان تراکتورسازی بازی کنند.

سرپرست سرخپوشان تبریزی در مورد شرایط این تیم در جدول مسابقات لیگ‌برتر نظرش را اینگونه بیان کرد: بازی به بازی کار ما سخت تر می‌ شود و اگر می‌ خواهیم در کورس بمانیم باید با تمام قوا بجنگیم واقعیت این است که در فوتبال تا سوت پایان را نزنند  نمی‌ توانیم بگوییم می‌ بریم یا می‌ بازیم. ما اگر بازی با پیکان را ببازیم از کورس عقب می‌ افتیم و بالعکس.

ذوالفقاری در پایان در مورد اینکه تونی قصد ماندن در تراکتورسازی را دارد یا اینکه این تیم را ترک می‌ کند افزود: این سوال را باید از مدیر باشگاه بپرسید. باید با تونی ادامه دهیم و ببینیم چه چیزی پیش می‌ آید. مسوولین خودشان بهتر می‌ دانند که این مربی را نگه دارند یا خیر.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"