کد خبر: ۳۰۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
گروه بین الملل: فیس لیفت سدان کیا K5 مخصوص چین برای اولین بار در نمایشگاه خودروی شانگهای 2015 به نمایش درآمد.

کیا K5 مدل 2016 معرفی شد

گروه بین الملل: فیس لیفت سدان کیا K5 مخصوص چین برای اولین بار در نمایشگاه خودروی شانگهای 2015 به نمایش درآمد.

به گزارش خبرخودرو، K5 مخصوص چین با عناصر سبک بدنه از سدان های K5 جدید و اوپتیما در دیگر بازارها متمایز می شود و اواخر سال جاری به صورت بومی به فروش خواهد رسید.

اگرچه نسل بعدی K5 در چین مانند اوپتیمای جدید دارای سبک طراحی آشنای کیا است، طراحی جلوپنجره زیرین ذوزنقه ای شکل و نوار کرومی بلند روی آن مخصوص این نسخه چینی هستند. این خودرو هم چنین از طراحی رینگ های جدید و لوله اگزوز دوگانه بهره می برد. این سدان دارای عناصر بدنه مشابهی با کیا اوپتیمای جدید است که شامل چراغ های جلوی پروژکتوری، جلوپنجره آشنای tigernose کیا و قسمت پشت می شود.

K5 چهار در بر اساس پلتفرم جدیدی ساخته شده که گفته می شود نسل هفتم هیوندای سوناتا نیز از آن بهره می برد. بیش از 50 درصد بدنه این سدان از استیل بسیار مقاوم ساخته شده است.

کیا K5 در سراسر دنیا با خط تولید موتور کاملی شامل یک دیزلی، 3 بنزینی و یک هیبریدی عرضه می شود. این موتورها شامل توربوشارژ 1.6 و 2.0 لیتری بنزینی، دمش طبیعی 2.4 لیتری بنزینی، 1.7 لیتری دیزلی و نسخه هیبریدی با موتور 2.0 لیتری بنزینی و موتور الکتریکی 30 کیلوواتی هستند. یک گیربکس شش سرعتهTiptronic  اتوماتیک برای نسخه های ممتاز این خودرو عرضه می شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"