کد خبر: ۳۰۴۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
مهر: برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سایپا که ظهر امروز برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: خیلی خوشحال هستم به استان البرز آمدم و با توجه به پتانسل این استان و تیم سایپا در آینده شاهد خواهیم بود البرز یکی از قطب های فوتبال کشور شده است.

وی ادامه داد: دیدار فردا برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و ما در این چند هفته متوجه نقط ضعف خود شده ایم و گل هایی که در دقایق پایانی دریافت می کنیم نشان می دهد خط دفاعی ما با اشتباهات فردی مواجه است و باید این مشکل را حل کنیم.

برانکو در خصوص حرکت خانزاده گفت: او جریمه خواهد شد باید طوری رفتار کنیم که او را از دست ندهیم و او بتواند در پر‌سپولیس و تیم ‌ملی ایران مورد استفاده قرار بگیرد. به محض دیدن اولین اشتباه نباید بازیکنی را حذف کرد اما شک نکنید که او جریمه خواهد شد.

وی ادامه داد: پرسپولیس یک تیم بزرگ است و من آمده ام به این باشگاه کمک کنم و باید طوری مدیریت شود تا در فصل آینده در بهترین زمان به مرز آمادگی برسد. من به همراه مدیریت باشگاه گام‌های بعدی را برای آماده سازی پر‌سپولیس برمی‌دارم. حداکثر ظرف ۱۰ روز آینده برنامه کامل خودم را برای فصل آینده پر‌سپولیس ارائه می‌کنم که در آن لیست بازیکنانی که باید برای فصل آینده جذب کنیم هم خواهد بود.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"