کد خبر: ۳۰۴۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۷ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴

فارس: در روز دوم رقابت های کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولا پتروف بلغارستان افشین بیابانگرد صاحب مدال طلا شد، رضا اطری و یداله محبی به مدال نقره دست یافتند و صالحی زاده سوم شد.
 

به گزارش فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی جام دانکلوف و نیکولا پتروف بلغارستان از دیروز (جمعه) و با حضور کشتی گیرانی از 26 کشور دنیا در شهر صوفیه پایتخت بلغارستان در حال برگزاری است.در رقابت های کشتی فرنگی و در وزن 71 کیلوگرم افشین بیابانگرد باوجود ناراحتی از ناحیه کلیه، در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر تومی هینووانف از رومانی را شکست داد. وی در دور دوم نیز با نتیجه 4 بر 2 یونس اوزیل نایب قهرمان جهان در سال 2014 از ترکیه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. بیابانگرد در این مرحله نیز با نتیجه 9 بر صفر از سد اسویلن کاستادینوف از بلغارستان گذشت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار پایانی رافائل الکسانیان از ارمنستان با نتیجه 4 بر صفر به برتری دست یافت و قهرمان شد.
 

در وزن 98 کیلوگرم سیدمصطفی صالحی زاده در دور نخست با نتیجه 12 بر 6 آهیلا تاماس از رومانی را شکست داد؛ وی در دور دوم نیز کشتی گیری از بلغارستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت، اما در این مرحله با نتیجه 2 بر 2 مغلوب دالگرو تیمونچینی از ایتالیا شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این مرحله با برتری 6 بر صفر مقابل مارتین هانکه از نروژ صاحب مدال برنز شد.

در رقابت های کشتی آزاد و در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری در دور اول با نتیجه 10 بر صفر از سد سدوجلی کاستریوت از کوزوو گذشت؛ وی با برتری بر حریف خود در دور دوم به مرحله نیمه نهایی راه یافت که در این مرحله نیز با شکست مارین فیلیپ از رومانی به دیدار فینال رسید. اطری در دیدار پایانی مقابل ولادمیر دبوف از بلغارستان با نتیجه 5 بر بک شکست خورد و در نخستین تجربه حضور خارجی در رده سنی بزرگسالان دوم شد.

در وزن 125 کیلوگرم نیز یداله محبی در دور نخست با نتیجه 13 بر 3 اینکار یرموخامبت از قزاقستان را شکست داد؛ وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی دیمیتار کومچیف از بلغارستان را ضربه فنی کرد و به دیدار پایانی راه یافت. محبی در دیدار پایانی مقابل سوسلان آگولوف کشتی گیر روسی الاصل تیم اسلواکی شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.

برنامه رقابت کشتی گیران کشورمان در روز پایانی به شرح زیر است:

یکشنبه 6 اردیبهشت ماه:

ساعت 10 تا 13 و 15 تا 19: مسابقات مقدماتی، رده بندی و فینال اوزان 66 و 85 کیلوگرم کشتی فرنگی (امید نوروزی و حبیب اخلاقی) و 65 (میثم حیدری و علی اصغر جبلی)، 70 و 97 کیلوگرم

کشتی آزاد


اختلاف ساعت ایران با بلغارستان 90 دقیقه است به طوری که ساعت 10 به وقت بلغارستان 11:30 به وقت ایران است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"