کد خبر: ۳۰۴۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
گروه بین الملل: سوزوکی در نمایشگاه خودروی شانگهای 2015 نسخه های مخصوص دو مدل سوزوکی سویفت و سوزوکی گرند ویتارا را معرفی کرد.

سوزوکی نسخه مخصوص دو مدل خود را معرفی کرد

گروه بین الملل: سوزوکی در نمایشگاه خودروی شانگهای 2015 نسخه های مخصوص دو مدل سوزوکی سویفت و سوزوکی گرند ویتارا را معرفی کرد.

به گزارش خبرخودرو، این نسخه های مخصوص از ظاهر محصولات پایه خود با برچسب های اسپرت، رنگ های بدنه و ویژگی های مخصوص بهره می برند.

سوزوکی سویفت 20th Anniversary Edition که بر اساس نسل اول سویفت (هنوز توسط چانگان-سوزوکی تولید و عرضه می شود) ساخته شده دارای بدنه دو رنگ قرمز شرابی مخصوص و سقف سفید متضاد است. هم چنین یک جفت خط سفید روی کاپوت این خودرو قرار دارد در حالی که این خط روی سقف به رنگ بدنه درآمده است.

این خودرو دارای قسمت های پلاستیکی مشکی مازاد بدنه، رینگ های آلیاژی 15 اینچی، اسپویلر عقب و بسته ارتقایی بدنه اسپرت است. ویژگی های متمایز کننده در داخل این خودرو صندلی های جلوی اسپرت قرمز شرابی و خاکستری با نشان 20th Anniversary Edition و پدال های اسپرت هستند.

نیروی این خودرو از موتور 1.5 لیتری VVT با قدرت 103 اسب بخار و گشتاور 138 نیوتون متر تامین می شود. گیربکس این خودرو گزینه ای از دستی پنج سرعته یا اتوماتیک چهار سرعته خواهد بود.

سوزوکی گرند ویتارا Limited Edition نیز در این نمایشگاه به نمایش درآمد که مانند مدل فوق الذکر دارای برخی عناصر منحصر به فرد است.

قابل توجه ترین ویژگی این خودرو جلوپنجره روکش طلایی و نشان گرند ویتارا در بالای آن است. نشانه های کناری و پشت این خودرو نیز روکش طلایی دارند در حالی که بدنه اشت دارای رنگ مشکی با برچسب های متضاد روی آن است.

نیروی این خودرو از موتور 2.4 لیتری با قدرت 163.5 اسب بخار و گشتارو 225 نیوتون متر متصل به گیربکس اتوماتیک چهار سرعته یا دستی پنج سرعته تامین می شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"