کد خبر: ۳۰۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
گروه بین الملل: سوبارو قیمت گذاری و به روز رسانی های WRX مدل 2016 را اعلام کرده است.

اطلاعات سوبارو WRX مدل 2016 منتشر شد

گروه بین الملل: سوبارو قیمت گذاری و به روز رسانی های WRX مدل 2016 را اعلام کرده است.

به گزارش خبرخودرو، قیمت سوبارو WRX مدل 2016 از 27390 دلار به اضافه هزینه جابه جایی شروع می شود که 300 دلار بیش تر از مدل کنونی آن است. WRX STI اکنون با افزایش قیمت 200 دلاری، قیمتی در حدود 35490 دلار به اضافه هزینه جابه جایی دارد. نسخه ممتاز WRX Limited این خودرو نیز با قیمت 32390 دلار به فروش می رسد در حالی که گران ترین مدل این خودرو WRX STI با قیمت 40790 دلار است.

WRX مدل 2016 اکنون با سیستم ایمنی EyeSight سوبارو موجود خواهد بود که متشکل از کروز کنترل انطباقی، ترمز قبل از تصادف، هشدار تغییر مسیر و کمک ثبات در مسیر است. این مجموعه ایمنی تنها در نسخه WRX Limited با گیربکس CVT ارائه می شود. تجهیزات ایمنی بهترین نسخه این خودرو یعنی WRX STI نیز شامل شناسایی نقاط کور و هشدار ترافیک پشت است.

هر نسخه WRX اکنون دارای سیستم سرگرمی ارتقا یافته است. مدل پایه WRX به صورت استاندارد دارای نمایشگر 6.2 اینچی با سیستم Starlink سوبارو است که شامل رادیوی ماهواره ای، پخش کننده CD، بلوتوث، پورت USB و دوربین دید پشت است. یک بسته ارتقایی 2100 دلاری برای این خودرو شامل سیستم Starlink 7 اینچی ارتقا یافته به همراه عملکرد مولتی تاچ، پیام متنی SMS، قابلیت اتصال به iTunes و پورت دوگانه USB است. یک سیستم صوتی پرمیوم 9 بلندگوی ارتقا یافته نیز بخشی از این بسته ارتقایی است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"