کد خبر: ۳۰۴۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودرو ، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از ممنوعیت تردد برخی خودروها در شهر تهران از سال 94خبر داد.

ممنوعیت تردد وسایل نقلیه دارای کلاس آلایندگی قرمز

به گزارش خبرخودرو ، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از ممنوعیت تردد برخی خودروها در شهر تهران از سال 94خبر داد.

رحمت‌الله حافظی با اشاره به مصوبه شورای عالی ترافیک شهر تهران گفت: بر اساس این مصوبه و مصوباتی که در شورای شهر تهران به تصویب رسیده است، ورود و تردد همه موتورسیکلت‌های بنزینی در بخشی از محدوده منطقه 12(بازار) از ابتدای مهر امسال برای تمام ساعات شبانه ‌روز و تمام روزهای سال ممنوع است.

وی با اشاره به مصوبه هیئت دولت در سال 87 در خصوص لزوم تقسیم بندی خودروها از منظر فرسودگی و آلایندگی افزود: سن فرسودگی کامیون 20 سال، اتوبوس بیرون شهری 12 سال ، اتوبوس درون شهری 10 سال و سن فرسودگی مینی بوس ها 8 سال است.

حافظی گفت: از ابتدای مهر، تردد وسایل نقلیه ‌ای که دارای کلاس آلایندگی قرمز هستند، در کل شهر تهران و در تمام ساعات شبانه‌روز و روزهای تعطیل ممنوع خواهد بود.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران افزود: از ابتدای مهر فعالیت کامیون ‌ها با پلاک ‌های غیرتهران در شهر تهران ممنوع است و این وسایل نقلیه فقط اجازه عبور دارند.

حافظی با اعلام ممنوعیت تردد تاکسی های پیکان از دی امسال در محدوده طرح ترافیک اعلام کرد: سازمان تاکسیرانی موظف شده است در فرصتی 10 ماهه برای تبدیل 17 هزار خودرو فرسوده با اولویت شش هزار و 500 پیکان تاکسی اقدام کند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"