کد خبر: ۳۰۴۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
گروه بین الملل: پس از انجام آزمایشات موسسه Euro NCAP هر دو خودروی رنو اسپیس و سوزوکی ویتارا بالاترین امتیاز ممکن ایمنی را کسب کردند.

دریافت سقف امتیاز ایمنی اروپا توسط اسپیس و ویتارا

گروه بین الملل: پس از انجام آزمایشات موسسه Euro NCAP هر دو خودروی رنو اسپیس و سوزوکی ویتارا بالاترین امتیاز ممکن ایمنی را کسب کردند.

به گزارش خبر خودرو، خودروی کاملا جدید رنو اسپیس در بخش حفظ ایمنی سرنشینان بزرگسال امتیاز 82%، ایمنی کودکان 89%، ایمنی عابرین پباده 70% و فناوری های کمکی ایمنی عدد 80% را ثبت نمود. مهم ترین نقیصه این خودرو تغییر شکل زیاد خودرو تغییر شکل زیاد خودرو هنگام وارد شدن ضربه از قسمت جلویی است و این محصول در قسمت اعمال ضربه از جلو عملکرد بهتری در مقایسه با اعمال ضربه از قسمت های کناری و عقبی دارد. در این آزمایش از یک دستگاه ون چند منظوره 5 در رنو اسپیس استفاده شده است.

سوزوکی ویتارای جدید نیز در بخش حفظ ایمنی سرنشینان بزرگسال امتیاز 89%، کودکان 85%، عابرین پیاده 76% و فناوری 75% را کسب کرده است. به علاوه در قسمت حفظ ایمنی بدن و پاهای راننده در هنگام اعمال ضربه از قسمت جلویی نتیجه کافی بوده و خودرو در دیگر بخش ها عملکردی خوب داشته است. در این آزمایش از یک دستگاه سوزوکی ویتارای 5 در مجهز به موتور 1.6 لیتری GL استفاده شده است. هر دو خودروی فوق در آزمایشات Euro NCAP فایل به کسب سقف امتیاز پنج ستاره گردیده اند.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"