کد خبر: ۳۰۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
گروه بین الملل: تصاویر رایانه ای جدیدی به تازگی از خودروی کادیلاک CTS – V جدید منتشر شده که می تواند ظاهر نهایی آن را پیش بینی کند.

ارائه تصاویر پیش فرض از نسخه قابل تولید کادیلاک CTS – V

گروه بین الملل: تصاویر رایانه ای جدیدی به تازگی از خودروی کادیلاک CTS – V جدید منتشر شده که می تواند ظاهر نهایی آن را پیش بینی کند.

به گزارش خبر خودرو، بسیاری از علاقمندان محصولات کادیلاک به دنبال آنند تا بدانند CTS – V نهایتا چه شکلی خواهد داشت. لذا Theophilus Chin اقدام به ارائه تصاویر رایانه ای پیش فرض آن کرده است.

در این خودرو نبایستی انتظار تغییرات بزرگ در قسمت جلویی را داشت ولی در بخش عقبی شرکت اقدام به نصب چراغ های کشیده، سپر اسپرت، دیفیوزر و چهار خروجی بزرگ اگزوز نبوده است. البته بایستی توجه داشته باشید که هنوز تولید چنین محصولی تایید نشده اما در صورت ورودش به بازار می توان انتظار رقابت آن با آئودی RS6 را داشت.

کادیلاک CTS – V ژانویه امسال در نمایشگاه دیترویت رونمایی شد. این خودرو رقیب ب ام و M5 و مرسدس بنز E63 AMG می باشد و دارای ظاهری هجومی با رینگ های 19 اینچی آلیاژی، سامانه تعلیق مغناطیسی، سامانه مدیریت انتقال گشتاور، ترمزهای با کیفیت برمبو و فرمان بهینه سازی شده است.

نیروی این خودروی امریکایی از طریق یک موتور 6.2 لیتری V8 با قابلیت تولید 640HP توان و 855 Nm گشتاور تامین می شود. شتاب صفر تا صد این خودرو 3.7 ثانیه و بیشینه سرعت آن 322km/h کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"