کد خبر: ۳۰۴۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۸ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
 فارس: حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید سازمان تعزیرات حکومتی با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص موضوع پول‌ کثیف در انتخابات گفت: قرار است که رسانه‌ها دیگر به این بحث ادامه ندهند.

من گفتم باید نسبت به تعیین تکلیف هزینه‌های انتخاباتی شفاف‌سازی صورت گیرد، حتی باید تکلیف پول تمیز هم روشن شود.

پورمحمدی تصریح کرد: اینکه پول ناروا، ناصواب و غیرقانونی است وجود داشته باشد هر کجا هزینه شود قابل قبول نیست. اگر در انتخابات هزینه شود عیبش بیشتر است. ما به دنبال کنترل این هزینه‌ها هستیم اما نباید به بحث پول کثیف در رسانه‌ها و افکار عمومی به این شکل پرداخته می‌شد.

پورمحمدی با تاکید براینکه بحث پول کثیف به یک ماجرا و یک کشمکش سیاسی تبدیل شده گفت: من در گفت‌وگوی ویژه خبری هم گفتم که از این موضوع بهره برداری سیاسی نشود ما پای شفاف‌سازی هستیم.

وی در ادامه در خصوص آزادی برخی از جوان‌هایی که به دلایل مختلف در زندان به سر می‌برند گفت: قطعا آزادی‌هایی به مناسبت‌های مختلف وجود دارد که احتمال در 13 رجب هم عده‌ای مشمول آزادی می‌شوند.

پورمحمدی در خصوص تعرض به دو نوجوان در عربستان سعودی گفت: این موضوع به طور جدی از مجاری کنسولی و مجاری حقوقی همچون دادستانی کشور پیگیری می‌شود.

وزیر دادگستری تاکید کرد: توقف سفر عمده تصمیم روشن و قاطع ایران بود.

پورمحمدی در خصوص پرونده بابک زنجانی گفت: طولانی شدن رسیدگی به این پرونده به دلیل تشریفات قضایی است. ما در حال کشف اموال هستیم و تلاش داریم اموال داخل کشور را به وزارت نفت منتقل کنیم.

یکی از خبرنگاران در خصوص پیشنهاد وزارت دادگستری پیرامون تشدید جرم اسید پاشی و ارائه آن به قوه قضاییه سوال کرد که پورمحمدی در پاسخ گفت: ما پیشنهاد تشدید مجازات اسیدپاشی را به قوه قضاییه داده‌ایم و منتظر بررسی نهایی و جواب دستگاه قضایی برای ارسال به مجلس هستیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"