کد خبر: ۳۰۴۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۹ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
فارس: سوشا مکانی پس از بیرون آمدن از جلسه کمیته اخلاق و با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص این جلسه گفت: جلسه خاصی نبود و من صحبت‌هایم را در این جلسه انجام دادم و به مسئولان کمیته اخلاق گفتم که درگیری یا دعوایی با کسی نداشتم و کسی را هم کتک نزدم.

وی ادامه داد: البته دوستانی که در این جلسه حضور داشتند همگی کاربلد و خبره هستند و قطعا بهترین تصمیم را در این باره می‌گیرند.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه چرا محمدرضا خانزاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که او هم امروز در جلسه کمیته اخلاق حاضر شده بود با عصبانیت از جلسه بیرون آمده، ادامه داد:‌من درباره کسی حرف نمی‌زنم و فقط در خصوص خودم صحبت می‌کنم.

در این حین یکی از خبرنگاران از مکانی پرسید که آیا حضورت در کمیته اخلاق مربوط به درگیری و فحاشی به حمید درخشان هم بوده یا نه، که این موضوع باعث عصبانیت مکانی شد و او جمع خبرنگاران را ترک کرد اما در همان حین با صدای بلند رو به این خبرنگار گفت: شما انگار خیلی از مرحله پرت هستید! فقط دنبال حاشیه می‌گردید!

محمدرضا خانزاده مدافع پرحاشیه تیم فوتبال پرسپولیس هم تنها با گفتن این جمله به خبرنگاران که شما اشک من را درآوردید و دنبال چه هستید از مقابل خبرنگاران عبور کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"