کد خبر: ۳۰۴۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴

مهر: برانکو ایوانکوویچ در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: اینکه از قول بنده عنوان شده، «این بی‌ادب‌ترین تیمی است که داشته‌ام» واقعا ناراحت کننده است. بنده هرگز و ابدا چنین اظهار نظری نداشته‌ام. طی روزهای گذشته نیز مصاحبه‌ای نداشته‌ام که چنین حرفی زده باشم. نمی‌دانم چرا چنین نقل قولی منتشر می‌شود.

وی افزود: بنده لازم است توضیح دهم که از این پس قبل و بعد از هر بازی در کنفرانس خبری و در طول هفته نیز یکبار بعد از تمرین پرسپولیس پاسخگوی خبرنگاران خواهم بود و نمی‌دانم چرا چنین نقل قولی از سوی من منتشر شده است.

برانکو اینکویچ تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس مشکل انضباطی نداشته‌اند. آنها کارشان را انجام می‌دهند و جز یکی دو مورد مشکلی وجود نداشته و فقط پیام صادقیان بود که آئین‌نامه رفتاری پرسپولیس و قواعد فوتبال حرفه‌ای را رعایت نکرد و من تصمیم گرفتم ایشان را کنار بگذارم. درباره خانزاده نیز اتفاقی در دوحه رخ داده بود که بررسی همه جانبه شد و این بازیکن جریمه مالی سنگین شد و فعلا هم حق همراهی تیم در بازی رسمی را ندارد.

سرمربی پرسپولیس درباره حکم صادره برای خانزاده گفت: تصمیمی که گرفته شد، تصمیم مشترک باشگاه و کادر فنی بود و بنده هم کاملا در جریان آن بودم. خانزاده 30 درصد جریمه مالی شده و این جریمه سنگینی است. او حق تمرین کردن دارد اما در بازی با پیکان او را محروم انضباطی کرده‌ایم و نمی‌تواند بازی کند و درباره بازی کردنش در دیدارهای آتی، بعد از بازی با پیکان تصمیم‌گیری می‌شود و در صورتی که این بازیکن مرتکب رفتار غیر حرفه‌ای دیگری شود تصمیمات سخت‌تری برایش خواهیم گرفت. ما غیر از این موارد، مشکل و موضوع خاصی نداشته‌ایم که بخواهم درباره شاگردانم چنین حرفی بزنم.

برانکو خاطرنشان کرد: بازیکنان تلاش می‌کنند و می‌خواهند ناکامی را جبران کنند و به سمت موفقیت گام بردارند. تیم ما مشکل انضباطی دیگری نداشته و نباید برخی مسائل را بیش از آنچه که بوده حاد و سخت جلوه داد. امیدوارم دیگر چنین نقل قول‌هایی که پایه و اساسی ندارد از قول من منتشر نشود.

برانکو در پایان در پاسخ به این سوال که آیا صادقیان شانسی برای بازگشت تا پایان فصل خواهد داشت یا خیر به بیان این کلمه بسنده کرد: «خیر».

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"