کد خبر: ۳۰۴۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
به گزارش خبر خودرو، مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو در پيامي فرا رسيدن روز كارگر را به خانواده بزرگ گروه صنعتي ايران خودرو تبريك گفت.

انگيزه و توان كارگران، سرمايه اصلي ايران خودرو است

به گزارش خبر خودرو، مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو در پيامي فرا رسيدن روز كارگر را به خانواده بزرگ گروه صنعتي ايران خودرو تبريك گفت.   

در اين پيام آمده است: حضرت علی(ع) می فرمایند، «فعلیکم بالجد و الاجتهاد، و التاهب، و الاستعداد، و التزود فی منزل الزاد»؛ بر شما باد به تلاش و کوشش، آمادگی و آماده شدن و جمع آوری زاد و توشه آخرت در دوران زندگی.

آن حضرت در خصوص تكريم كار و كارگر چنان سخت گرفتند كه معروف شد «علی(ع) یاور هر کسی است که کار می کند و دشمن آن کسی است که به گدایی می پردازد.»

روز كارگر امسال در حالي فرارسيده كه هم‌زماني با زادروز فرخنده مولا و مقتداي مان اميرالمومنين، حضرت علي (ع) بركت و تقدسي دوچندان به آن بخشيده است.

از سوي ديگر تدابير و اقدامات دولت محترم در سايه رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب، زمينه اي را فراهم آورده است كه اميدواري به تحقق اهداف كشور در زمينه هاي مختلف به ويژه اقتصادي و صنعتي بيش از هر زمان ديگري ايجاد شده است.

با اين وجود بديهي است كه رسيدن به افق هاي وسيع بالندگي و شكوفایي اين مرز و بوم مقدر نمي شود، مگر با دست پرتوان، عرق جبين و مجاهدت صنعتگران سنگرهاي توليد.

ما به اين مهم واقف هستيم و لحظه اي از آن غافل نمي شويم. تقدير و تشكر و ارج نهادن بر تلاش هاي شبانه روزي كارگران شريف و خستگي ناپذير گروه صنعتي ايران خودرو همواره سرفصل برنامه ها و منشور كاري گروه صنعتي ايران خودرو بوده است.

فريضه «توليد» در ايران اسلامي به ويژه گروه صنعتي ايران خودرو در آستانه شكوفایي و آغاز مسيري روشن و ثمربخش است. همه عوامل موثر بر اين فرآيند مهيا هستند و ديري نخواهد پایيد تا چرخ هاي پيشرفت و توسعه بيش از پيش ايران عزيز در زمينه هاي مختلف به حركت در آيد اما نيك مي دانيم كه قلب هاي پاك، ذهن خلاق و بازوان ستبر شما كارگران زحمت‌كش، با تعصب و تخصص مثال زدني تان گره خواهد خورد تا اين مهم به منصه ظهور برسد.

مسيري كه پيش روي ما قرار گرفته روشن است اما بي شك پر فراز و نشيب هم خواهد بود. در اين ميان آن‌چه باعث مي شود هر چه سريعتر به اهداف تعيين شده دست پيدا كنيم، سعي در افزايش بهره وري در بخش هاي مختلف گروه صنعتي ايران خودرو است. مي خواهيم در هفته كارگر سال 94 با يكديگر پيمان ببنديم كه سال آينده در چنين روزهايي، علاوه بر بزرگداشت واژه هاي شريف «كار و كارگر» موفقيت هاي روزافزون ديگر را نيز به جشن بنشينيم، موفقيت هايي كه در نتيجه افزايش بهره وري در زمينه هاي مختلف كاري حاصل شده است.

آن‌چه مسلم است جايگاه فعلي گروه صنعتي ايران خودرو به عنوان بزرگ‌ترين خودروساز كشور و خاورميانه، مرهون تلاش و همت بي بديل شما عزيزان است و اين مسير سرشار از موفقيت را پاياني نيست. ما امروز تحقق اقتصاد مقاومتي در گروه صنعتي ايران خودرو را شاهد هستيم و مي خواهيم از اين رهگذر به همه خواسته هاي اقتصادي، فرهنگي، اجتماعي و صنعتي خود دست پيدا كنيم.

در يك سال و نيم گذشته به مدد شما مردان روزهاي سخت فعل خواستن را به بهترين شكل ممكن صرف كرديم تا ايران خودرو در مسير بازگشت به جايگاه حقيقي خود قرار گيرد. امروز كه اين گروه صنعتي در بخش هاي مختلف خود در حال تكرار روزهاي درخشان خود است، دست متخصصان در دستان متعهد و پرتوان شما مستحكم از هميشه قرار گرفته است تا قله هاي رفيع تر موفقيت و سربلندي را فتح كنيم.

ايمان و اعتقاد دارم كه انگيزه، تعهد، مسووليت پذيري، دلسوزي، بلندنظري، توان و صداقت شما سرمايه اصلي گروه صنعتي ايران خودرو است و تا اين سرمايه هاي فناناپذير هستند رسيدن به هر هدفي ميسر است.

بارديگر دستان شما را به گرمي مي فشاريم و به روزهاي درخشاني كه پيش رو داريم، اميد مي بنديم.

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"