کد خبر: ۳۰۴۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
گروه بین الملل: با اعلام فهرست قیمت گذاری جگوار XE مشخص شد که این محصول در مقایسه با برخی رقبایش از مزیت قیمتی برخوردار است.

اعلام قیمت و زمان فروش جگوار XE

گروه بین الملل: با اعلام فهرست قیمت گذاری جگوار XE مشخص شد که این محصول در مقایسه با برخی رقبایش از مزیت قیمتی برخوردار است.

به گزارش خبر خودرو، جگوار با انتخاب قیمت 26990 پوند برای نسخه پایه XE توانسته از ارزان ترین مرسدس بنز کلاس C (با قیمت 27270 پوند) پیشی بگیرد ولی همچنان بهای این خودرو در مقایسه با ب ام و سری 3 با قیمت 24225 پوند بیشتر است. در حال حاضر امکان سفارش این محصول در بریتانیا وجود دارد ولی فروش آن از ماه ژوئن آغاز می شود.

از امکانات پایه نسخه پایه XE که با نام SE دارد می توان به سامانه ناوبری ماهواره ای، کروز کنترل، شیشه های دودی، روکش با کیفیت صندلی ها، فرمان چند منظوره با روکش چرم، رادیو دیجیتال و رینگ های 17 اینچی آلیاژی اشاره کرد. نسخه Prestinge نیز دارای گرم کن صندلی های جلو با تودوزی متفاوت با تزئینات آلومینیومی و نورپردازی آبی رنگ داخلی است.

نسخه Portofilo نیز به رینگ های اینچی آلیاژی، چراغ های زنون دوقلوی جلو، چراغ های LED روز، صندلی های جلوی قابل تنظیم در 10 جهت و روکش چرم مجهز است. نسخه R Sport نیز دارای سامانه تعلیق اسپرت، شیشه های دودی و تزئینات آلومینیومی می باشد. در نهایت نسخه S نیز که قدرتمندترین مدل XE است به موتور V6 خودروی F – Type مجهز شده و دارای رینگ های 19 اینچی آلیاژی و اسپویلر عقب است. قیمت این نسخه 44865 پوند اعلام شده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"