کد خبر: ۳۰۵۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
گروه بین الملل: نمونه آزمون هوندا سیویک مدل 2016 در بزرگراه Interstate 70 بین شهرهای Limon و Salina در ایالات متحده فاش شده است.

تصاویر هوندا سیویک 2016 فاش شد

گروه بین الملل: نمونه آزمون هوندا سیویک مدل 2016 در بزرگراه Interstate 70 بین شهرهای Limon و Salina در ایالات متحده فاش شده است.

به گزارش خبرخودرو، بر اساس این گزارش، سیویک جدید اواخر سال جاری به نمایندگی های فروش آمریکای شمالی و در سال 2016 به بازارهای آسیایی خواهد رسید. این خودرو با بدنه های سدان، کوپه و هاچ بک پنج در و نسخه های اسپرت Si و تیپ R در بازار ایالات متحده موجود خواهد بود.

گمان می رود سیویک جدید که نسخه کانسپت آن درنمایشگاه خودروی نیویورک اوایل سال جاری به نمایش درآمد دارای عناصر طراحی باریک و برجسته باشد. چنان چه در جدیدترین تصاویر فاش شده از این خودرو مشخص است، طراحی جلوپنجره Flying H جدید و چراغ های جلوی زاویه دار برای آن تعبیه شده است. نیم رخ این خودرو به لطف طراحی شیشه عقب شیبدار شبیه کوپه مانند سبکی که در طراحی اولیه این خودرو دیده شد، کشیده به نظر می رسد. چراغ های عقب و طراحی در صندوق عقب این خودرو نیز شبیه به سیویک کانسپت است.

سیویک بر اساس نسخه ای کوچک شده از پلتفرم آکورد G9 ساخته شده و گفته می شود کمی کشیده تر از مدل کنونی اش شده است. این خودرو اولین مدل در ایالات متحده خواهد بود که از موتورهای 1.5 لیتری توربو i-VTEC جدیدEarth Dreams با تزریق مستقیم بهره می برد. این موتورها به گیربکس دستی شش سرعته یا CVT متصل خواهند شد.

رسانه ها اعلام کرده اند که این خودرو با هشدار تغییر مسیر، کروز کنترل انطباقی، دوربین دید پشت چند وجهی و چراغ های جلوی LED عرضه می شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"