کد خبر: ۳۰۵۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودرو ، رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت در خصوص کاهش سهمیه سوخت خودروها گفت : در حال حاضر سهمیه سوخت خودروها ماهیانه 60 لیتر است و کاهش نیافته و در سال جاری نیز تغییر نخواهد کرد.

سهمیه سوخت کاهش نیافته است

به گزارش خبرخودرو ، رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت در خصوص کاهش سهمیه سوخت خودروها گفت : در حال حاضر  سهمیه سوخت خودروها ماهیانه 60 لیتر است و کاهش نیافته و در سال جاری نیز تغییر نخواهد کرد.

بیژن حاج محمدرضا در ادامه گفتگو با خبرنگار خبرخودرو با اشاره به ساماندهی خودروهای فرسوده اظهار داشت : تعدادی از موتور سیکلت ها و خودروهای فرسوده که سهمیه سوخت به آنها تعلق می گرفت در حال ساماندهی هستند.

وی در خصوص تغییر سهمیه سوخت و تاثیر آن بر فعالیت جایگاه ها تصریح کرد : تغییر سهمیه سوخت و یا قیمت آن تاثیری بر فعالیت جایگاه داران نخواهد گذاشت .

وی افزود: در حال حاضر تعداد جایگاه های سی ان جی افزایش یافته که این موضوع در اقتصاد کشور و سرمایه ملی موثر نخواهد بود زیرا سی ان جی گاز پالایش نشده است که باعث ایجاد مشکلاتی در موتور خودرو خواهد شد.

رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت با اشاره به کسب تکنولوژی روز دنیا گفت : در حال حاضر  کشور ژاپن با استفاده از تکنولوژی موفق به تولید خودروهای هیبریدی شده که موجب صرفه جویی قابل توجهی در مصرف سوخت شده اند.

وی در خصوص نحوه پرداخت حق العمل کاری جایگاه داران خاطرنشان کرد: امید است مصوبه سال 91 مجلس شورای اسلامی مبنی بر تغییر نحوه پرداخت حق العمل کاری برای سال آینده اجرایی شود.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"