کد خبر: ۳۰۵۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
گروه بین الملل: به نظرمی رسد پس از عبور رسمی از بحران از دومین خودروساز بزرگ جهان، این شرکت به جز در مسئله توسعه همکاری مشترک با چینی ها، برنامه دیگری برای ادغام در شرکت های رقیب نداشته باشد.

ادغام فولکس واگن تکذیب شد

گروه بین الملل: به نظرمی رسد پس از عبور رسمی از بحران از دومین خودروساز بزرگ جهان، این شرکت به جز در مسئله توسعه همکاری مشترک  با چینی ها، برنامه دیگری برای ادغام در شرکت های رقیب  نداشته باشد.

به گزارش خبر خودرو، این خبر در واکنش به صحبت سرجیو مارکیونه، مدیر فیات کرایسلر، که در نشستی بر لزوم وحدت خودروسازان برای توسعه بهتر در بازار فعلی تاکید کرده بود، منتشر شد.

در واقع همان روز هانس دیترپوچ، مدیر مالی فولکس واگن، گفت که شرکتش هیچ برنامه ای برای ادغام ندارد و آن ها تنها بر روی توسعه همکاری های مشترک فعلی  با شرکت های چینی نظیر FAW تمرکز دارند.

وی افزود: در حال حاضر مشغول مذاکره جهت امکان افزایش سهام خود در FAW هستیم و به جز آن گزینه دیگری بر روی میز نیست.

وی همچنین تاکید کرد شرکتش در حال بررسی ایده معرفی یک خودروی ارزان و کم هزینه در چین است ولی هنوز تصمیم خاصی در این زمینه اتخاذ نشده است.

لذا با این واکنش صریح فولکس  واگن می توان تمامی شایعات مربوط به احتمال ادغام شرکت های فولکس واگن و فیات کرایسلر را مردود دانست.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"