کد خبر: ۳۰۵۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
به گزارش خبر خودرو ، نایب رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل و ماشین آلات گفت : با نصب برند شناسا، قطعات و لوازم یدکی با کیفیت و گارانتی عرضه شده و قطعات تقلبی و بی کیفیت قابل رهگیری خواهند بود.

برند شناسا ، تضمین کننده کیفیت قطعات

به گزارش خبر خودرو ، نایب رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل و ماشین آلات گفت : با نصب برند شناسا، قطعات و لوازم یدکی با کیفیت و گارانتی عرضه شده و قطعات تقلبی و بی کیفیت قابل رهگیری خواهند بود.

کاظمی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با اشاره به نصب برند شناسا بر روی قطعات یدکی افزود : برند شناسا تضمین کننده کیفیت قطعات خواهند بود.

وی با اشاره به نصب برند بر روی قطعات توسط شرکت توسعه و تجارت فیدار صورت می گیرد، تاکید کرد : با نصب این برند بر روی قطعات ، هنگامی که مصرف کننده کالا را خریداری می کند با ورود کد کالا از طریق موبایل ، اسم فروشنده و شرکت فیدار برای وی ارسال می شود بنابراین زمانی که قطعه بر روی خودرو نصب گردید در صورت بی کیفیت بودن با همین کد با شرکت فیدار تماس می گیرند و شرکت فیدار موظف است که جنس را تعویض کند و پاسخ گو خواهد بود.

وی اظهار داشت : این شرکت در صنف لوازم یدکی تاسیس شده تا با معرفی و تایید کالاهای با کیفیت و با اصالت از منافع مصرف کننده و جایگاه صنف حمایت کند.

وی تاکید کرد : ضمن اینکه کالاهای مورد تایید، شناسنامه دار و دارای استانداردهای لازم را این شرکت تحت برند شناسا، برچسب‌گذاری نموده و قابل رهگیری است.

وی اظهار داشت : با نصب نشان شناسا، اتحادیه لاوزم یدکی می‌تواند پاسخگوی رفتار شرکت‌هایی باشد که اجناسی با این نشان(برند) را توزیع می‌کنند.

وی گفت : نشان(برند) شناسا به صورت برچسب روی قطعات نصب می شود ضمن اینکه این برچسب‌ ها تحت نظارت اتحادیه و به نوعی گارانتی برای قطعات خواهد بود.

نایب رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل و ماشین آلات در ادامه به برگزاری سومین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و ماشین آلات تهران اشاره کرد و اظهار داشت : خوشبختانه نمایشگاه امسال به جهت برنامه ریزی های صورت گرفته با اقبال بسیار خوب تولیدکنندگان ، توزیع کنندگان داخلی و تعداد زیادی از واردکنندگان ربرو شد ضمن اینکه که در این دوره شاهد حضور چشم گیر بازدیدکنندگان از این نمایشگاه بودیم.

کاظمی افزود : در این دوره حدود 6هزار و 500 نفر از نمایشگاه قطعات بازدید کردند و این اتفاق رضایت بالای غرفه داران را به همراه داشت.

 وی گفت : در سومین نمایشگاه قطعات یدکی که از 9 تا 12 اردیبهشت ماه برگزار شد 30 درصد از غرفه ها متعلق به تولیدکنندگان بود که برای اتحادیه موجب افتخار بود به همین جهت مقرر گردید  تا در سال آینده از تولیدکنندگان بیشتری دعوت به عمل آید.

وی گفت : مسلما حضور تولیدکنندگان موجب دلگرمی خریداران می شود به طوری که نگرانی مصر کنندگان نسبت به کمبود قطعات یدکی در بازار از بین می رود.

وی تصریح کرد : همچنین در این دوره حدود 70 درصد از شرکت کنندگان توزیع کنندگان و اکثریت هم واردکنندگانی از کشورهای چین ، ترکیه و دو سه تا کشورهای اروپایی صاحب برند حضور داشتند .

وی افزود : این نمایشگاه هر ساله در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و از هم اکنون از کسانی که خواهان حضور در این نمایشگاه هستند دعوت می شود برای سال آینده به فکر شرکت در این نمایشگاه باشند.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"