کد خبر: ۳۰۷۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
به گزارش خبر خودرو، مصرف فرآورده های نفتی منطقه البرز در فروردین ماه امسال به بیش از ١٨٢ میلیون لیتر رسید.

مصرف بیش از ١٨٢ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه البرز

به گزارش خبر خودرو، مصرف فرآورده های نفتی منطقه البرز در فروردین ماه امسال به بیش از ١٨٢ میلیون لیتر رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز گفت: مصرف انواع فرآورده های نفتی منطقه البرز در فروردین ماه امسال به ١٨٢ میلیون و ٧٤٠ هزار لیتر رسیده است.

محمد ابراهیم توسلی مصرف بنزین این منطقه را در ٣١ روز نخست امسال، ٧١ میلیون و ٤٢٧ هزار لیتر اعلام و اظهار کرد: از این مقدار، ٥٤ میلیون و ٩٨٦ هزار لیتر آن بنزین معمولی، ٦ میلیون و ٣٨٩ هزار لیتر بنزین سوپر و ١٠ میلیون و ٥٢ هزار لیتر نیز بنزین با استاندارد یورو ٤ بوده است.

به گفته وی، در بازه زمانی یاد شده، یک میلیون و ٢٦٤ هزار لیتر نفت سفید در منطقه البرز مصرف شد که این مقدار در قیاس با مدت مشابه پارسال، ٣٥ درصد کاهش داشته است.

توسلی با اشاره به مصرف ٥٢ میلیون و ١٠١ هزار لیتر نفت گاز منطقه البرز در ٣١ روز نخست امسال، عنوان کرد: از مجموع مصرف نفت گاز در این منطقه، ٦ میلیون و ٣٢٦ هزار لیتر آن مصرف غیر نیروگاهی و ٣٢ میلیون و ٥٣٠ هزار لیتر آن نیز مصرف نیروگاهی داشته است.

وی همچنین از مصرف ١٣ میلیون و ٢٤٥ هزار لیتر نفت گاز با استاندارد یورو ٤ در بازه زمانی یاد شده در منطقه البرز خبر داد.

به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز، در فروردین ماه امسال، مصرف نفت گاز این منطقه در بخش غیر نیروگاهی نسبت به مدت مشابه پارسال ٦١ درصد کاهش ، مصرف نفت گاز نیروگاهی ٦ درصد افزایش و نفت گاز یورو ٤ نیز ٢٥٩ درصد افزایش یافته است.

توسلی همچنین مصرف نفت کوره این منطقه را در نخستین ماه امسال، ٥٧ میلیون و ٩٤٨ هزار لیتر اعلام کرد و افزود: از این مقدار، مصرف نفت کوره غیر نیروگاهی با ٤١ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه پارسال، به یک میلیون و ٥٦٢ هزار لیتر رسیده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"