کد خبر: ۳۰۷۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودرو ، رئیس اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه با اشاره به نظارت این اتحادیه به بیش از هزار و 700 واحد و موسسات اتومبیل کرایه گفت : در این راستا و براساس قوانین اتحادیه تلاش می شود اقدامات لازم برای بهبود در نظارت دقیق تر بر موسسات صورت گیرد.

فعالیت بیش از 600 آژانس غیرمجاز در سطح شهر تهران

به گزارش خبرخودرو ، رئیس اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه با اشاره به نظارت این اتحادیه به بیش از هزار و 700 واحد موسسه اتومبیل کرایه گفت : در این راستا و براساس قوانین اتحادیه تلاش می شود اقدامات لازم برای بهبود در نظارت دقیق تر بر موسسات صورت گیرد.

سید حسن هاشمی تیرآبادی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبرخودرو اظهار داشت: در سال 93 بیش از 600 آژانس غیرمجاز در سطح شهر تهران فعال بوده اند که طی جلسه ای با مسئولین این واحدها تذکرات لازم داده شد و در صورت تخلف مجدد با آنها برخورد و موسسات آن ها پلمپ خواهد شد.

وی در خصوص افزایش نرخ کرایه ها افزود: در حال حاضر این اتحادیه از 2 سال گذشته تا به امروز افزایشی در نرخ کرایه ها نداشته است و در صورتی که مسافران با هرگونه افزایش قیمت مواجه شدند باید بدانند از موسسات غیرمجاز خودرو در خواست کرده اند البته این اتحادیه در سال جاری افزایش نرخ کرایه ها را اعمال خواهد کرد.

رئیس اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه با اشاره به کاهش تخلفات آژانس ها خاطرنشان کرد: باید خودروها را به سیستم کیلومتر شمار مجهز کنیم و در این راستا دولت نیز حمایت لازم را انجام دهد.

وی تصریح کرد: با همکاری سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حال نوسازی این ناوگان هستیم و امیدواریم با دریافت تسهیلات لازم توسط بانک بتوانیم به نوسازی و خرید این خودروها کمک نماییم.

وی در خصوص پرداخت مالیات بر ارزش افزوده این اتحادیه گفت: در حال حاضر اعلام شده که اتحادیه باید مالیات بر ارزش افزوده را پرداخت کند و اتحادیه نیز شکایاتی در این راستا داشته است و برخی اعلام کرده اند به این صنف ارزش افزوده تعلق نخواهد گرفت ولی هنوز نتیجه نهایی ارائه نشده است. 

هاشمی تیرآبادی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم می توانند تمامی شکایات خود را از طریق شماره تلفن 7335 به اطلاع اتحادیه رسانده و قطعا شکایات ارجاع شده ، پیگیری خواهد شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"