کد خبر: ۳۰۷۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
گروه بین الملل: گروه هیوندای موتور کره جنوبی، پنجمین خودروساز بزرگ جهان، از بررسی طرح ساخت سومین تاسیسات تولیدیش در کشور هند خبر داد.

احتمال ساخت واحد تولیدی جدید هیوندای در هند

گروه بین الملل: گروه هیوندای موتور کره جنوبی، پنجمین خودروساز بزرگ جهان، از بررسی طرح ساخت سومین تاسیسات تولیدیش در کشور هند خبر داد.

به گزارش خبر خودرو، این گروه که دارای برندهای زیر مجموعه هیوندای و کیا است، تمایل خود را برای توسعه ظرفیت تولیدی در هند را پس از دو سال تعلیق برنامه های افزایشی اعلام کرده است.

این گروه در حال حاضر برنامه های توسعه ای بسیاری دارد و درصدد است پس از دو سال تلاش برای بهبود کیفیت محصولات اقدام به گسترش واحدهای تولیدی خود نماید.

کیا نیز در حال حاضر مشغول ساخت یک تاسیسات در مکزیک است. از سویی دیگر هیوندای نیز ساخت دو واحد تولیدی در چین را آغاز کرده و در حال بررسی احداث واحدی دیگر در ایالات متحده  است.

طبق اعلام چونگ مونگ کو، مدیر گروه هیوندای که به تازگی مذاکرات مشترکی را با نسخت وزیر هند داشته ساخت واحد تولیدی در این کشور پیش بینی شده ولی هنوز تصیم گیری قطعی در مورد آن صورت نگرفته است.

گفتنی است هیوندای پس از سوزوکی بزرگترین خودروساز هند است و ظرفیت تولید سالانه آن به 680 هزار دستگاه در سال می رسد.

اما از سوی دیگر کیا به دلیل اعمال عوارض بالای واردات کمی با مشکل فروش مواجه شده، کارشناسان عقیده دارند در شرایط افت تقاضا بازارهای روسیه و چین، بازار هند می تواند بسیار مفید واقع شده و ضررهای احتمالی را جبران کند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"