کد خبر: ۳۰۷۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
گروه بین الملل: تصاویر پیش فرض جدیدی از سدان آئودی AS3 منتشر شده که برای اولین بار آن را در قالب بدنه A3 نشان می دهد.

انتشار تصاویر پیش فرض آئودی RS3 با بدنه جدید

گروه بین الملل: تصاویر پیش فرض جدیدی از سدان آئودی AS3 منتشر شده که برای اولین بار آن را در قالب بدنه A3 نشان می دهد.

به گزارش خبر خودرو، آئودی برنامه های بسیاری برای محصولات آینده اش دارد که یکی از آن ها معرفی سدان RS3 است اما تا زمان ورود RS3 به خط تولید سدان S3 همچنان بهترین محصول آن در این بخش است.

اما آیا تا به حال فکر کرده اید که این خودرو در قالب بدنه «استپت» به چه شکلی در خواهد آمد؟ این سوالی است که برای طراحان Theo philus Chin پیش آمده و آن چه در تصویر می بینید پاسخ دهی آنان به این موضوع است. البته نباید به این خودرو امیدوار بود چرا که اعلام شده هیچ گاه شانس تولید را نخواهد داشت.

نسخه فعلی آئودی RS3 Sport back دارای ترمزهای قدرتمند، سامانه تعلیق اسپرت، تزئینات فیبر کربنی، فرمان جدید، صندلی های اسپرت با روکش چرم و تودوزی با رنگ متفاوت است و نیروی مورد نیاز این خودرو از طریق یک موتور 2.5 لیتری پنج سیلندر بنزینی به توان 367 اسب بخار و گشتاور 465 نیوتون متر تامین می شود که این محصول را در مقایسه با رقبایی همچون A45 AMG و M135i به پیش می اندازد.

نیروی تولید موتور فوق از طریق جعبه دنده 7 سرعته S – Tronic و سامانه Quattro AWD به همه چرخ ها منتقل می گردد. شاسی بلند مذکور قادر است ضمن دستیابی به سرعت 250km/h ظرف مدت 4.3 ثانیه سرعتش را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"