کد خبر: ۳۰۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۴
گروه بین الملل: چنان چه انتظار می رفت هیوندای به طور رسمی قیمت پایه ولوستر SR توربو را به 29990 دلار به اضافه هزینه جابه جایی کاهش داد.

اطلاعات هیوندای ولوستر سری II منتشر شد

گروه بین الملل: چنان چه انتظار می رفت هیوندای به طور رسمی قیمت پایه ولوستر SR توربو را به 29990 دلار به اضافه هزینه جابه جایی کاهش داد.

به گزارش خبرخودرو، چنان چه هفته قبل گفته شده بود هیوندای در استرالیا ولوستر SR توربو را که نیمی از فروش کلی ولوستر را به خود اختصاص داده در دو نسخه ابتدایی و SR توربوپلاس جدید با قیمت 33990 دلار عرضه خواهد کرد.

هر دوی این مدل ها به صورت استاندارد با گیربکس دستی شش سرعته عرضه می شوند اما با هزینه مازاد 2500 دلار می توان گیربکس اتوماتیک دو کلاجه هفت سرعته DCT جدید را نیز برای آن ها سفارش داد. گفته می شود این گیربکس میزان مصرف سوخت را 0.5 لیتر در هر کیلومتر کاهش داده و میزان مصرف خودرو را به 7.1 لیتر در هر 100 کیلومتر می رساند.

مدل های غیر توربوی ولوستر تغییر قیمتی نداشته اند و نسخه پایه این مدل با قیمت 24490 دلار به فروش می رسد در حالی که ولوستر پلاس با افزایشی 5 هزار دلاری دارای قیمت 29490 دلار است.

طیف مدل های SR توربو همچنان با موتور 1.6 لیتری توربوی بنزینی با قدرت 150 کیلووات و گشتاور 165 نیوتون متر عرضه می شود. نسخه های اتوماتیک پایه این خودرو دارای موتور دمش طبیعی 1.6 لیتری با قدرت 103 کیلووات و گشتاور 167 نیوتون متر هستند.

تغییرات بدنه این خودرو به قاب جلوپنجره خاکستری جدید برای نسخه های SR توربو، رینگ های 18 اینچی جدید و رنگ بدنه آبی مات هزار دلاری نوین محدود می شوند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"