کد خبر: ۳۰۸۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
گروه بین الملل: سدان کامپکت فیات Aegea در نمایشگاه خودروی استانبول سال 2015 رونمایی شد.

فیات سدانی جدید را در ترکیه رونمایی کرد

گروه بین الملل: سدان کامپکت فیات Aegea در نمایشگاه خودروی استانبول سال 2015 رونمایی شد.

به گزارش خبرخودرو، Aegea که احتمالا جایگزین لینیا می شود در مرکز طراحی FCA طراحی شده و توسط گروهی متشکل از 2 هزار نفر طی سه سال در ترکیه ساخته شده است. این خودرو با ظرفیت سالانه 400 هزار دستگاه در کارخانه Tofas در بورسای ترکیه تولید شده و به بیش از 40 کشور در مناطق اروپا، خاورمیانه و آفریقا صادر خواهد شد.

Aegea که اساسا به منظور یک سدان ساخته شده نه هاچ بکی با صندوق عقب، دارای طول 4.5 متر، عرض 1.78 متر، ارتفاع 1.48 متر و فاصله بین دو محور 2.64 متر است به همراه صندوق عقبی با ظرفیت 510 لیتر است.

این خودروی پنج سرنشین با دو موتور بنزینی و دو موتور توربودیزل مولتی جت II با قدرت های 95 تا 120 اسب بخار عرضه می شود. فیات برحسب موتور این خودرو گیربکس های دستی یا اتوماتیک را عرضه خواهد کرد در حالی که کم مصرف ترین نسخه آن میزان مصرف سوخت 1 لیتر در هر 25 کیلومتر را خواهد داشت.

تجهیزات داخلی فیات Aegea شامل سیستم سرگرمی Uconnect با نمایشگر لمسی رنگی 5 اینچی با پشتیبانی ناوبری ماهواره ای تام تام، بلوتوث هندزفری، خواننده پیام متنی، تشخیص صدا و قابلیت اتصال USB، AUX و iPod است. یک فرمان چندمنظوره و دوربین دید پشت نیز از دیگر ویژگی های این خودرو هستند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"