کد خبر: ۳۰۸۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
گروه بین الملل: کیا سول با تصمیم گیری های جدید مبنی بر حذف گیربکس دستی آن تبدیل به مدلی صرفا اتوماتیک در استرالیا شده است.

از کیا سول مدل 2016 بیش تر بدانیم

گروه بین الملل: کیا سول با تصمیم گیری های جدید مبنی بر حذف گیربکس دستی آن تبدیل به مدلی صرفا اتوماتیک در استرالیا شده است.

به گزارش خبرخودرو، توقف عرضه گیربکس دستی شش سرعته این خودرو همزمان شده است با معرفی مدل 2016 این خودرو که اکنون تنها یک نسخه سول Si شش سرعته اتوماتیک را دارد.

قیمت کیا سول اتوماتیک مدل 2016 با افزایش 500 دلاری به 26990 دلار به اضافه هزینه جابه جایی می رسد که در این صورت قیمت پایه سول با حذف مدل دستی حدود 2500 دلار افزایش می یابد.

پالت رنگ بدنه سول نیز برای سال جدید اصلاح شده است. برای مدل به روز شده این خودروی سه طرح رنگ دوگانه شامل آبی متالیک نیوپورت با سقف سفید، قرمز متالیک اینفرنو با سقف مشکی و و سفید کلیر با سقف قرمز ارائه می شود. دو رنگ ابتدایی این پالت به عنوان آپشن های رنگ پرمیوم طبقه بندی می شوند و قیمت مازاد 620 دلار دارند.

رنگ سبز متالیک جوهری که در زمان عرضه نسل دوم سول بهترین رنگ این خودرو بود و یا رنگ های معمول مشکی، نقره ای و خاکستری برای مدل سال 2016 آن ارائه نمی شود.

هیچ تغییری روی موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر بنزینی کیا سول اعمال نشده و این خودرو همچنان دارای قدرت 113 کیلووات و گشتاور 191 نیوتون متر و مصرف سوخت 8.4 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"