کد خبر: ۳۰۸۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
گروه بین الملل: سال ها است که فناوری های شبه انسانی بسیاری در اطراف ما وجود دارد. این فناوری همانند بسیاری حوضه های دیگر به صنعت خودرو نیز راه پیدا کرده اند اما...

فناوری های پیشرفته خودرو گاه مشکل ساز می شوند

گروه بین الملل: سال ها است که فناوری های شبه انسانی بسیاری در اطراف ما وجود دارد. این فناوری ها همانند بسیاری حوضه های دیگر به صنعت خودرو نیز راه پیدا کرده اند اما بایستی گفت یکی از پر تعداد ترین شکایات مشتریان مربوط به استفاده همین فناوری ها درسامانه سرگرمی اطلاعاتی خودروها می باشد.

به گزارش خبرخودرو ، شکایات متعدد مشتریان از نحوه کار این سامانه ها به حدی زیاد است که نشان می دهد فعلا مهندسین موفق به طراحی سامانه ای راحت و به عبارتی با کاربری ساده بر مشتریان نشده اند.

یکی از مهم ترین عوامل این شکایت ها سامانه های ناوبری هستند که آن چنان که در تبلیغات عرضه می شوند کار نمی کنند. بسیاری عقیده دارند این نرم افزارهای ناوبری و نقشه ها که حتی قرار است بعدها نقطه اتکای سامانه های هدایت خودکار وسایل نقلیه سامانه های هدایت خودکار وسایل نقلیه باشند بسیار پیچیده و بغرنج می باشند.

البته نمی توان خدمات سامانه GPS در دنیای امروز را نادیده گرفت ولی استفاده از این فناوری ابتدا نیازمند یادگیری نحوه کار شرکت ارائه دهنده آن بر روی سامانه سرگرمی اطلاعاتی است. در واقع هر برند و تولید کننده ای خصوصیت خاصی را بر روی سامانه ها ارائه می کند که سبب مشکل شدن مسیریابی توسط راننده می گردد و تا حد زیادی حتی باعث بر هم ریختن ذهن او در سال های بر پایه منطق و با استفاده از ابزار ساده مسیرش را پیدا کرده می شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"