کد خبر: ۳۰۸۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۹ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
گروه بین الملل: هیوندای به زودی در مورد دو مدل جدید خود تصمیم گیری خواهد کرد.

هیوندای در حال تصمیم گیری برای دو مدل جدید خود است

گروه بین الملل: هیوندای به زودی در مورد دو مدل جدید خود تصمیم گیری خواهد کرد.

به گزارش خبرخودرو، مدیرعامل هیوندای موتور در آمریکای شمالی، Dave Zuchowski گفت: "احتمال زیادی دارد که به زودی ساخت وانت جدید ما تایید شود."

گفته شده بود که این خودروساز کره ای اواخر سال جاری در ماه نوامبر برای تولید پیکاپ سانتا کروز تصمیم گیری خواهد کرد اما اکنون به نظر می رسد این تصمیم گیری زودتر مشخص شود. پیکاپ کانسپت هیوندای سانتا کروز که اوایل سال جاری در نمایشگاه خودروی دیترویت 2015 رونمایی شد یک مدل غافلگیرکننده بود و Zuchowski اظهار داشته که 90 درصد از مشتریان بالقوه از این کانسپت استقبال کرده اند.

یک مدل کراس اوور کامپکت نیز در کار این پیکاپ وانت ساخته خواهد شد که با هوندا HR-V، جیپ رنگاده و شورلت ترکس رقابت می کند. هیوندای مانند دیگر خودروسازان دنیا به کلاس های در حال رشد توجه دارد و می خواهد مطمئن شود که محصولات مناسبی را عرضه می کند. به گفته Zuchowski، هیوندای در آمریکای شمالی این فرصت را دارد تا یک مدل موجود در بازار چین را برای فروش انتخاب کند اما از آنجا که این اقدام برای بازار ایالات متحده بسیار محتاطانه است این پیشنهاد را در کرده است. در عوض، این خودروساز مدلی بر اساس پلتفرمی جدید و با طراحی تهاجمی را تولید خواهد کرد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"