کد خبر: ۳۰۸۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
به گزارش خبر خودرو، غرفه سایپایدک در يازدهمين نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو اصفهان با استقبال گسترده بازدید کنندگان روبرو شد.

حضور متفاوت سايپايدک در يازدهمين نمايشگاه قطعات خودرو اصفهان

به گزارش خبر خودرو، غرفه سایپایدک در يازدهمين نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو اصفهان با استقبال گسترده بازدید کنندگان روبرو شد.

سازمان خدمات پس از فروش سایپا در این دوره از حضور خود در نمایشگاه قطعات اصفهان به معرفی طرح تشخيص اصالت قطعه پرداخت که با استقبال بازدیدکنندگان روبرو شد.

نمایش بسته‌بندی‌های اصلی قطعات و مقایسه قطعات اصلی با قطعات تقلبی و همچنین اطلاع‌رسانی به مشتریان در خصوص چگونگی شناسایی قطعات اصلی و معرفي نرم‌افزار موبايل سايپايدك از جمله فعالیت‌هایی بود که مورد استقبال قرار گرفت.

نمايندگي‌هاي فروش و خدمات پس از فروش سايپا و عامليت‌هاي فروش قطعه در استانهاي اصفهان و چهارمحال و بختياري نيز با حضور در نمايشگاه  و بازديد از غرفه سايپايدك، حضور سايپايدك در اين نمايشگاه را فرصت مناسبي براي توسعه سهم  بازار ارزيابي كردند.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، مجموعه‌ها و صنايع وابسته خودرو اصفهان با حضور 110 شرکت از استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و همدان و نمایندگی‌های فروش کشورهای کره جنوبی، چین، فرانسه، آلمان، ایتالیا و هند از 30 ارديبهشت تا 2 خرداد برگزار شد.

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"