کد خبر: ۳۰۸۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۳ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
قطعاً شما هم تا به حال شنيده‌ايد فلان مربي متهم است به پورسانت گرفتن از بازيكن خود و بهمان مربي از شاگردش پول گرفته تا ۵ دقيقه و ۱۰ دقيقه بازي‌اش بدهد اما ما كه نشنيده بوديم يك مربي سر شاگردش كلاه بگذارد و او را سركيسه كند.
 
ماجرا از اين قرار است كه مربي يك تيم ليگ برتري به اتفاق يكي از بازيكنان اين تيم سر بازيكن جوان‌شان كلاه گذاشته‌اند. اين مربي و شاگردش به بازيكن جوان تيم مي‌گويند زميني در كرج وجود دارد كه نزديك ۲۰۰ ميليون تومان مي‌ارزد اما چون طرف پول لازم است، مي‌خواهد اين زمين را ۱۶۰ ميليون تومان بفروشد آنها بازيكن جوان را ترغيب مي‌كنند ماشين زير پاي خود را بفروشد و به هواي سود ۴۰ ميليون توماني، زمين مورد نظر را بخرد. اين مربي يك باغ را به بازيكن جوان نشان مي‌دهد و بعد يك زمين زراعي را به نام او سند مي‌زند. اين جوان هم شاد و خوشحال سند زمين را به خانواده‌اش نشان مي‌دهد اما آنها وقتي تحقيق مي‌كنند، متوجه مي‌شوند زمين موردنظر اصلاً باغ نيست و يك زمين زراعي است كه در بهترين حالت ممكن ۱۰ ميليون تومان مي‌ارزد!
 
فوتباليست جوان وقتي مي‌بيند سرش كلاه گشاد ۱۵۰ ميليون توماني رفته، ابتدا با زبان خوش از مربي و همبازي خود مي‌خواهد پول را برگردانند ولي وقتي خبري نمي‌شود، تهديد به شكايت مي‌كند و چون با مداركي كه داشته، مي‌توانسته كلاهبرداري را اثبات كند، همين كه حرف به صدور حكم و بازداشت و... مي‌كشد، مربي و بازيكن همدست او، از طريق فردي كه به دروغ مالك زمين معرفي شده بود، ۱۶۰ ميليون تومان را به او برمي‌گردانند و پرونده بسته مي‌شود.
 
درباره اين دستيار ليگ برتري گفته مي‌شود او كار اصلي‌اش شناسايي بازيكنان جوان و متمول و سركيسه كردن آنهاست. البته شايد بعد از اين تجربه تلخ كه منجر به آبروريزي شد، جناب مربي و بازيكن همدست او كه قهرمان ظاهرسازي است و تظاهر مي‌كند خيلي آدم بي‌حاشيه‌اي است، دست به عصا حركت كنند. اين بازيكن و مربي مورد نظر مورد اعتماد يك سرمربي ليگ برتري هستند و سرمربي به هر تيمي مي‌رود، اين دو را با خودش مي‌برد! آيا سرمربي از اين كلاهبرداري باخبر است؟!

منبع: روزنامه خبر ورزشی
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"