کد خبر: ۳۰۸۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
طی برگزاری مراسمی در شرکت مدیران خودرو
به گزارش خبرخودرو ، دو بازیکن برتر باشگاههای استقلال و پرسپولیس در دوره چهاردهم لیگ برتر، طی مراسمی جوایز خود را از مسوولان شرکت مدیران خودرو تحویل گرفتند.

دو دستگاه خودرو ام وی ام ۳۱۵ جدید به ستاره های لیگ برتر اهدا شد

به گزارش خبرخودرو ، دو بازیکن برتر باشگاههای استقلال و پرسپولیس در دوره چهاردهم لیگ برتر، طی مراسمی جوایز خود را از مسوولان شرکت مدیران خودرو تحویل گرفتند.

بر اساس نظرسنجی صورت گرفته در سایت سازمان لیگ فوتبال ایران میلاد فخرالدینی و مهدی طارمی دو بازیکن برتر سرخابی ها که از سوی طرفداران هر دو تیم به عنوان بازیکنان برتر در طول فصل گذشته انتخاب شده بودند.

شرکت مدیران خودرو که در طول سالهای اخیر همواره به عنوان یکی از حامیان اصلی ورزش کشور مطرح بوده، در این مراسم به هر کدام از این دو بازیکن برگزیده یک دستگاه خودرو ام وی ام 315 جدید به رنگ های آبی و قرمز تحویل داد.

امیرحسن امیری مدیر فروش و بازاریابی شرکت مدیران خودرو در مراسم کلید سپاری این خودروها به بازیکنان برتر سرخابی اعلام کرد:طی سالهای اخیر شرکت مدیران خودرو در راستای اجرای مسوولیت های اجتماعی خود همواره تلاش کرده است تا به عنوان تیم های ملی و ورزشکاران کشور در کنار آنها حضور داشته باشد.

وی گفت: برنامه انتخاب دو بازیکن برتر تیم های استقلال و پرسپولیس نیز با هدف معرفی الگوهای موفق برای نسل جوان کشور و با همکاری سازمان لیگ فوتبال ایران پایه ریزی و با استقبال گسترده هواردان هر دو تیم روبرو شد.

امیری با بیان اینکه برنامه اصلی معرفی دو بازیکن برتر در جریان برگزاری شهرآورد هشتادم تیم های استقلال و پرسپولیس برگزار شد، افزود: طی هفته گذشته مراحل اداری صدور اسناد مالکیتی و نصب پلاک بر روی این دو خودرو انجام شد.

مدیر فروش و بازاریابی شرکت مدیران خودرو تصریح کرد: سال گذشته نیز شرکت مدیران خودرو یک دستگاه خودرو ام وی ام 550 به وریا غفوری به عنوان پدیده لیگ برتر اهدا کرد و پیش از آن نیز در مراسم های جداگانه ای از مدال آوران المپیک و قهرمانان ملی حمایت کرده است.

وی گفت: در ادامه نیز تلاش خواهیم کرد تا با هدف الگوسازی برای نسل جوان فعالیت های موثری در زمینه پیوند ورزش و صنعت دنبال کنیم، افزود: حمایت از استعدادهای ورزشی همواره به عنوان یک ماموریت در شرکت مدیران خودرو مطرح خواهد بود.

میلاد فخرالدینی بازیکن برتر باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال نیز در این مراسم اعلام کرد: این اقدام شرکت مدیران خودرو در زمینه حمایت از ورزشکاران جوان بدون شک زمینه ایجاد رقابت و تلاش بیشتر در بین آنان را فراهم خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ورزش و سرمایه گذاری در این عرصه قابل تقدیر است، افزود: امیدورایم تا با توسعه فعالیت هایی از این قبیل شاهد ایجاد انگیزه بیشتر در بین جوانان برای پراختن به امر ورزش باشیم.

مهدی طارمی بازیکن برتر باشگاه پرسپولیس نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های شرکت مدیران خودرو برای حمایت از ورزشکاران کشور، افزود: بدون تردید اثر این اقدام شرکت مدیران خودرو در دوره های آتی برگزاری مسابقات لیگ برتر نمود بیشتری خواهد داشت.

وی که قرار است خودرو خود را به مجتبی محرمی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس هدیه دهد، گفت: بدون شک فعالیت هایی از این قبیل به رشد و توسعه ورزش کشور کمک خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، مراسم تحویل خودرو دو بازیکن برتر باشگاههای استقلال و پرسپولیس با سالروز تولد میلاد فخرالدینی همزمان شده بود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"