کد خبر: ۳۰۸۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
گروه بین الملل: آن چه در تصویر می بینید ممکن است نسل آینده خودروی شوررولت کامارو را در قالب بدنه سدان نشان دهد.

نمایش نسخه احتمالی سدان کامارو

گروه بین الملل: آن چه در تصویر می بینید ممکن است نسل آینده خودروی شوررولت کامارو را در قالب بدنه سدان نشان دهد.

به گزارش خبر خودرو، بسیاری مخصوصا پس از معرفی فورد موستانگ جدید در سراسر جهان با رونمایی دوج قدرتمند چلنجر  SRT Hellcat از شورولت کاماروی مدل 2016 انتظار دارند رقابتی در خور را در بازار داشته باشد.

اما اگر جی ام تصمیم بگیرد این خودروی قدرتمند را در قالب واگن، شوتینگ بریک و یا سدان معرفی کند چه؟ خوب مسلما این محصول ظاهر عضلانیش را از دست می دهد ولی در عین حال به یک خودروی کاربردی تر تبدیل می گردد. آن چه در تصویر می بینید یک تصویر پیش فرض رایانه ای از کاماروی  جدید در قالب بدنه سدان است که توسط شرکت X – Tomi Design ساخته شده است. البته نمی توان به این زودی حتی فکر ورود آن به نمایندگی های فروش را کرد.

نسل ششم شورولت کامارو چند روز پیش به طور رسمی رونمایی شد. این خودرو برای اولین بار به بک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربو شارژ به توان 275HP و گشتاور 400Nm مجهز شده است و در واقع پاسخ جنرال موتورز به فورد موستانگ اکوبوست می باشد.

البته نباید فراموش کرد که محصول فورد قدرت بیشتری دارد. گفتنی است قدرتمندترین نسخه کامارو با نام کامارو اس  اس مجهز به یک موتور 6.2 لیتری V8 به توان 455 HP و گشتاور 617Nm است.

هنوز قیمت این خودرو اعلام نشده. 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"