کد خبر: ۳۰۸۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۴

واگذاری سند به صاحبان واحدهای صنعتی

به گزارش گروه صنعت خبرخودرو ، صاحبان واحدهای صنعتی که اراضی آنها را دولت تامین کرده است می توانند سند قابل واگذاری دریافت کنند. 

وزیر صنعت ، معدن و تجارت که همراه رییس جمهور به شهرستانهای  غرب  استان تهران سفر کرده است در حاشیه آغاز عملیات عمرانی شهرک صنعتی شهریار گفت :  در  قانون  حمایت  از  واحد های صنعتی و رفع موانع تولید مصوبه ای نهایی شده است که  این  موضوع  کمک  شایانی  به  بخش صنعت  و  معدن  کشور می کند.

نعمت زاده افزود : واحدهای صنعتی می توانند با استفاده از این قانون ، سند واحد های صنعتی خود  را  که  پیش  از این متعلق به دولت بود با نام واحد صنعتی خود و با قابلیت واگذاری به غیر دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه حدود 18 درصد از تولید داخلی متعلق به صنعت است گفت: برای اینکه بتوانیم در توسعه صادرات نفتی موفق باشیم  باید  تولید را افزایش دهیم  و  تنها راه  افزایش  تولید ایجاد انگیزه  برای  راه اندازی  صنایع  زودبازده و ساخت شهرک های صنعتی است.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت با اشاره به اینکه شهرک صنعتی شهریار در زمینی به وسعت 3 هزار هکتار ساخته خواهد شد  افزود : در مرحله نخست این طرح 800 هکتار در اختیار شهرک صنعتی قرار گرفته  است  و  سرمایه گذاران  می توانند برای راه اندازی واحد های صنعتی به این شهرک مراجعه کنند.

وی با اشاره به نزدیکی این شهرک صنعتی به تهران ابراز امیدواری کرد تا ابتدای سال 95 تعدادی  از  واحد های صنعتی در این شهرک راه اندازی شوند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"