کد خبر: ۳۰۸۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۹ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
گروه بین الملل: آئودی به تازگی نسخه ای خودران از خودروی اسپرت الکتریکی R8 e-tron را در نمایشگاه CES آسیا در شانگهای معرفی کرده است.

مدل خودران آئودی R8 رونمایی شد

گروه بین الملل: آئودی به تازگی نسخه ای خودران از خودروی اسپرت الکتریکی R8 e-tron را در نمایشگاه CES آسیا در شانگهای معرفی کرده است.

به گزارش خبرخودرو ، این خودروی کانسپت اساسا نسخه ای خودران از R8 e-tron مدل 2017 است که آئودی در نمایشگاه خودروی ژنو ماه مارس گذشته به نمایش درآورد.

این کانسپت خودران از نظر فنی مشابه R8 e-tron است. این خودرو از نیرومحرکه کاملا الکتریکی با دو موتور برای تولید قدرت کلی 455 اسب بخار و گشتاور 678 فوت پوند بهره می برد. شتاب صفر تا صد این خودرو 3.9 ثانیه و بیشینه سرعت آن 249 کیلومتر بر ساعت است.

گفتنی است که این خودرو با قابلیت هدایت خودران بدون دریافت اطلاعات از راننده، فراتر از R8 e-tron رفته است. این قابلیت به لطف بهره گیری از دوربین فیلمبرداری، سنسورهای رادار، سنسورهای اولتراسونیک و اسکنر لیزری جدیدی ممکن شده است که به شناسایی جاده کمک می کنند.

برق این خودرو از یک باطری T شکل تامین می شود که در عرض کم تر از 2 ساعت به طور کامل شارژ می شود و شارژ آن تا حدود 449 کیلومتر کافی است.

آئودی آماده می شود تا در آینده ای نزدیک خودروهای خودران را روانه بازار کند. در حال حاضر این خودروساز یکی از سه شرکتی است که اجازه تست خودروهای خودران در جاده های عمومی کالیفرنیا را دارند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"