کد خبر: ۳۰۸۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۴
گروه بین الملل: لند روور در نمایشگاه خودروی ژنو 2015 فیس لیفتی برای کراس اوور رنج روور اووک معرفی کرد که به تازگی در حال تست در چین فاش شده است.

فیس لیفت رنج روور اووک 2016 در چین دیده شد

گروه بین الملل: لندروور در نمایشگاه خودروی ژنو 2015 فیس لیفتی برای کراس اوور رنج روور اووک معرفی کرد که به تازگی در حال تست در چین فاش شده است.

به گزارش خبرخودرو، با این که نمونه اولیه آزمون فیس لیفت اووک کاملا استتار شده است جزئیاتی همچون چراغ های جلو و عقب LED جدید در آن به چشم می خورند.

از دیگر تغییرات این خودرو می توان به جلوپنجره کندوی عسل برای نسخه Dynamic و هواکش های بزرگ تر اشاره کرد که اکنون قسمت زیرین آن ها به چراغ های مه شکن LED باریک مجهز شده اند.

تنها تغییرات در داخل فیس لیفت رنج روور اووک تجهیزات آن هستند. اکنون این خودرو به نمایشگر لمسی 8 اینچی با سیستم سرگرمی InControl Touch به صورت استاندارد و سیستم InControl Touch پلاس با ناوبری برای نسخه های ممتاز، یک جفت نمایشگر ویدئویی 8 اینچی و هدفون های دیجیتال بی سیم برای سرنشینان عقب و سیستم صوتی Meridian با 11 یا 17 بلندگو مجهز شده است.

فیس لیفت اووک برای بازار اروپا با موتور 2.0 لیتری دیزلی Ingenium جدید با دو قدرت 180یا 150 اسب بخار عرضه می شود.

احتمالا اووک موتور 2.0 لیتری توربو با قدرت 240 اسب بخار و بیشینه گشتاور 340 نیوتون متر گرفته شده از فورد را حفظ خواهد کرد. این موتور به گیربکس اتوماتیک 9 سرعته ZF متصل می شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"