کد خبر: ۳۰۸۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۴
گروه بین الملل: خودروهای ساخت چین ولوو در راه ورود به بازار ایالات متحده هستند.

ولووهای چینی در راه ایالات متحده هستند!

گروه بین الملل: خودروهای ساخت چین ولوو در راه ورود به بازار ایالات متحده هستند.

به گزارش خبرخودرو، این خودروساز سوئدی به عنوان بخشی از برنامه اش برای توسعه سهم بازار و فروش جهانی در صدد صادرات سدان های ولوو S60 ساخته شده در کارخانه چنگدوی چین خود است.

این خودروها به منظور صادرات به ایالات متحده به شانگهای منتقل می شوند. گمان می رود این خودروها طی دو ماه آینده وارد نمایندگی های فروش آمریکا شوند. ولوو اعلام نکرده که چه تعدا خودرو را از چین صادر خواهد کرد اما این خودروساز معتقد است که صادرات به افزایش فروش جهانی سالانه 800 هزار دستگاه تا سال 2020 کمک خواهد کرد.

ولوو سال گذشته 465866 دستگاه خودرو را فروخت. ولوو در حال حاضر دو کارخانه در چین دارد و در چهار ماهه ابتدایی امسال 24043 دستگاه خودرو را در این کشور تحویل داده است. کارخانه چنگدوی این خودروساز علاوه بر ولوو S60، کراس اوور XC60 را نیز تولید می کند در حالی که کارخانه Daqing مدل XC کلاسیک را مونتاژ می کند که نسل قبلی شاسی بلند XC90 است. ولوو در سال 2010 توسط شرکت خودروسازی چینی جیلی خریداری شد.

ولوو S60 به صورت استاندارد با موتور 2.5 لیتری توربوشارژ پنج سیلندر با قدرت 250 اسب بخار و گشتاور 266 فوت پوند عرضه می شود. موتور قدرتمندتر 3.0 لیتری توربوشارژ شش سیلندر با قدرت 325 اسب بخار و گشتاور 354 فوت پوند نیز برای این خودرو عرضه می شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"