کد خبر: ۳۰۹۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودرو ، عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی گفت : اجازه دهیم خودروسازان داخلی با سرمایه گذاری های مطلوب محصولات جدیدی را در بازار عرضه کنند.

باید ایران را به قطب تولید خودرو منطقه تبدیل کنیم

به گزارش خبرخودرو ، عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی گفت : اجازه دهیم خودروسازان داخلی با سرمایه گذاری های مطلوب محصولات جدیدی را در بازار عرضه کنند. 

حسین گروسی اظهار داشت : هدف اصلی و نیت همه تلاش های ما این است که به تولیدات داخلی متکی باشیم و ایران را باید به قطب تولید خودرو منطقه تبدیل کنیم و در مقایسه با کشورهای دیگر این مزیت را داریم..

وی افزود : اگر قرار است با شرکت های خارجی سرمایه گذاری مشترک صورت گیرد ، در داخل کشور باشد که دستاوردهای اقتصادی آن در بازارهای مختلف کار ،کالا ، پول و سرمایه نصیب جامعه خودمان شود و باید کاهش قیمت تمام شده ، کیفیت و ایمنی هم در الویت باشد.  

گروسی گفت : تولید خودرو خوشبختانه افزایش دارد و روزی 5000 خوردو تولید می شود که سالانه به یک میلیون و 600 هزار دستگاه می رسد و باید فرهنگ سازی استفاده از کالا و محصولات داخلی در اولویت باشد.

این نماینده مجلس افزود : هم اکنون 35 شرکت و نمایندگی برای واردات خودرو فعالیت می کنند و هر کسی خواهان واردات خودرو است می تواند از این طریق اقدام کند و هیچ محدودیت و انحصاری وجود ندارد و تعداد نمایندگی های واردات خودرو هم قابل افزایش است اما باید همه شرایط واردات از جمله تامین قطعات یدکی و خدمات پس از فروش و خدمات دوره گارانتی  تامین شود.

گروسی گفت : مجلس  قانون جامعی برای رونق تولید دارد و حمایت از صنایع داخلی در اولویت قرار دارد و این قانون با همفکری همه صنعت گران و اندیشمندان تهیه شده است که امیدواریم به زودی نهایی و اجرایی شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"