کد خبر: ۳۰۹۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۸ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۴
نیروهای مردمی عراق موسوم به «الحشد الشعبی» منطقه «الثرثار» در شمال رمادی را از تروریست‌های داعش پاک‌سازی و ۹۰ سرباز تحت محاصره را آزاد کردند.
فارس:  «هادی العامری» دبیرکل سازمان بدر از گروه‌های تشکیل دهنده نیروهای مردمی عراق اعلام کرد که منطقه الثرثار در شمال الرمادی مرکز استان الانبار از وجود تروریست‌ها پاکسازی شد و 90 سرباز تحت محاصره تروریست ها در این منطقه آزاد شدند.

به گزارش العالم، هادی العامری افزود: نیروهای مردمی به همراه نیروهای ارتش، درگیری های شدیدی را با تروریست‌ها نزدیک تأسیسات «الثرثار» واقع در شمال شهر الرمادی آغاز کردند، که در نتیجه آن تأسیسات مذکور به طور کامل از وجود تروریست‌ها، پاکسازی گردید و به محاصره 90 سرباز که توسط تروریست های داعش به محاصره درآمده بودند پایان داده شد.

از سوی دیگر، رئیس کمیته امور دفاعی و امنیتی پارلمان عراق نیز روز پنج شنبه از آزادی منطقه موسوم به جزیره سامرا، خط اللاین، سید غریب و الرمیلات تا منطقه ناظم الثرثار خبر داده و اعلام کرده بود لشکر 17 ارتش عراق به همراه گردان های صلح توانستند 63 داعشی را به هلاکت برسانند و چهار عنصر این گروه را که با پوشیدن لباس زنانه درصدد فرار بودند، دستگیر نمایند.

در همین ارتباط، شبکه اسکای نیوز گزارش داد که نیروهای ارتش و الحشد الشعبی پس از کشتن ۶۳ عناصر تروریستی داعش در محور الثرثار، در عملیاتی مشترک  منطقه «جزیره سامراء» را بازپس گرفتند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"