کد خبر: ۳۰۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
گروه بین الملل: لامبورگینی جزئیات تولید شاسی بلند Urus خود را رسما اعلام کرد.

اطلاعات رسمی شاسی بلند لامبورگینی منتشر شد

گروه بین الملل: لامبورگینی جزئیات تولید شاسی بلند Urus خود را رسما اعلام کرد.

به گزارش خبرخودرو، این خودروساز لوکس ایتالیایی تایید کرده است که Urus در کارخانه این خودروساز در سنت آگاتا مونتاژ خواهد شد و ظرفیت این کارخانه تقریبا دو برابر شده و 500 فرصت شغلی جدید نیز در آن ایجاد خواهد شد.

هدف لامبورگینی ساخت تقریبا 3 هزار دستگاه از شاسی بلند Urus در هر سال است که این میزان بیش از تولید کلی مدل های گالاردو، هوراکان و اونتادور در مقایسه با سال گذشته است. دولت ایتالیا با ارائه تخفیف های مالیاتی به لامبورگینی به توسعه شغلی در این کشور کمک می کند.

در مورد اطلاعات رسمی نسخه تولیدی این خودرو چیزی به جز تایید ساخت آن توسط لامبورگینی منتشر نشده است. مدیر مهندسی این خودروساز، Maurizio Reggiani اطلاعاتی را در مورد این مدل جدید اعلام کرده است. گمان نمی رود نسخه تولیدی این خودرو در ساختار خود فیبر کربنی زیادی داشته باشد. به گفته Reggiani، بهره گیری از حجم بالای فیبر کربنی در ساختار Urus بی معنی است چرا که نیرومحرکه، سیستم تعلیق و تودوزی این شاسی بلند بسیار سنگین هستند.

در این صورت، Urus دارای پلتفرمی در دست ساخت و یا مشترک با مدلی موجود همچون بنتلی بنتایگا و نسل بعدی کاین خواهد بود.

احتمالا Urus از تکنولوژی هیبریدی یا تزریق القایی برای نیرومحرکه خود بهره خواهد برد که هیچ یک قبلا برای خودروهای تولیدی لامبورگینی به کار نرفته اند.

موتورهای  V10 و V12 این خودروساز ایتالیایی قدرت کافی برای یک خودروی اسپرت را دارند اما شاسی بلندها به گشتاوری نیاز دارند که از یک موتور الکتریکی یا توربوشارژر تامین می شود. با نگاهی به لامبورگینی Asterion کانسپت می توان ایده ای از مدل تولیدی Urus داشت.

و در آخر گمان می رود با توجه به معرفی Urus در سال 2012، مدل تولیدی این خودرو سبکی تغییر یافته داشته باشد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"